کد خبر: ۱۴۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

سردار بوعلی پیروزی محمدرضا گرایی کشتی گیر شیرازی را تبریک گفت

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در پیامی ، قهرمانی و کسب مدال طلا محمدرضا گرایی فرنگی کار شیرازی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را در المپیک توکیو تبریک گفت.
به گزارش شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در پیامی ، قهرمانی و کسب مدال طلا محمدرضا گرایی فرنگی کار شیرازی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را در المپیک توکیو تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پیروزی پرافتخار جناب آقای محمدرضا گرایی ورزشکار جوان و فرهیخته شیرازی عضو تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران و کسب مدال طلای المپیک را به این جوان برومند و خانواده محترم، جامعه ورزش و عموم مردم در سراسر ایران اسلامی بخصوص خطه سرافراز فارس تبریک عرض می نمایم. این موفقیت ارزشمند که موجی از امید و نشاط را برای همگان به ارمغان آورده نشان از ظرفیت و استعدادهای متنوع در عرصه های گوناگون از جمله ورزش در استان پهناور فارس می باشد. سلامتی و توفیق روزافزون برای این ورزشکاربرومند وعزت آفرین وهمه ورزشکاران و ورزش دوستان از محضر حق تعالی آرزومندم.
ولله الحمد
سرتیپ دوم پاسدار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس


گفتنی است، گرایی در دیدار نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم پیکار‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک توکیو، مقابل پرویز نصیب اف از اوکراین بانتیجه ۹ بر ۱ به برتری رسید و عنوان قهرمانی و نشان طلای المپیک را از آن خود کرد.


انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان