کد خبر: ۱۴۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
در استان فارس:

جشنواره خاکریز دفاع مقدس برگزار می شود

مسئول ستاد کنگره سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس از برگزاری جشنواره استانی خاکریز دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، سید مرتضی آل‌علی مسئول کنگره سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس در گفتگو با شیرازه از برگزاری آئین رونمایی پوستر جشنواره استانی خاکریز دفاع مقدس با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس و مسئولین فرهنگی و هنری استان و شهر شیراز خبر داد. 

آل‌علی با بیان اینکه امروزه بهترین ابزار در جذب و اثرگذاری بر مخاطب، ابزار هنر هست، گفت: این جشنواره فرهنگی و هنری با محورهای سرودهای دفاع مقدس به صورت گروهی و انفرادی، تئاتر دفاع مقدس، پرده خوانی شهداء، بازخوانی مداحی عاشورایی رزمندگان دفاع مقدس به زبان مداحان حاضر و تهیه مستند از پدر و مادر، همسر و خانواده شهداء برگزار می‌شود. 

به گفته مسئول ستاد کنگره سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس، دفاع مقدس، مقاومت، مکتب حاج قاسم، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت، شهدای شاخص شهرستان‌های استان فارس و فرهنگ عاشورایی از موضوعات فراخوان این جشنواره استانی است.

جشنواره خاکریز دفاع مقدس برگزار می شود

سید مرتضی آل‌علی با بیان اینکه کمتر از ۵۰ روز مانده تا هفته دفاع مقدس گفت: جشنواره استانی خاکریز دفاع مقدس در راستای کیفیت بخشی به برنامه‌های هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده و مهلت ارسال آثار تا ٢٠ شهریورماه سال جاری است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره به آدرس شیراز، بلوار پاسداران، جنب باشگاه فجر، ستاد کنگره سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس با کدپستی ١۴۴-٧١٨۵۵ و شماره تماس ٠٧١٣٨٣٣٠٨۵٨ و یا از طریق پیام‌رسان‌های سروش، ایتا و واتساپ به شماره ٠٩٣٠٧٨٨٠۶٨۵ ارسال نمایند.

سید مرتضی آل‌علی در آخر تاکید کرد: مهلت ارسال آثار از ١٣ مردادماه آغاز و تا ٢٠ شهریورماه ١۴٠٠ ادامه خواهد داشت و به ١۵ اثر منتخب هدایای نفیسی اهداء خواهد شد.

گفتنی است این آئین رونمایی نیز با حضور مرتضی جعفری مسئول سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، مجید میکاییلی مسئول بسیج هنرمندان استان فارس و خواجه‌ای مسئول مرکز آفرینش‌های هنری سپاه فجر برگزار شد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان