کد خبر: ۱۴۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
نماينده ولی فقيه در فارس تاکید کرد:

اعضای شورای ششم با نگاه مشورت و وحدت برای شهر تصميم بگیرند

آيت‌الله دژكام با تاکید بر اینکه خدواند افراد را با مشورت به بهترين كارها هدايت مي‌كند، ادامه داد: شيراز سرچشمه فرهنگ، حلم و صبر است لذا اين جهت را شوراي ششم مدنظر قرار دهد و با يك نگاه مشورتي براي شهر تصميم گرفته شود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، آیت الله لطف الله دژکام نماينده ولي‌فقيه در فارس امروز پنج‌شنبه ۱۴ مرداد در آيين تحليف شوراي ششم شيراز، تقویت روحیه مشورت و همدلی را از اولویتهای مهم کار شورا دانست و گفت: مشورت اين است كه انسان صحبت‌هاي مختلف را بدون هيچ غرض و پيش داوري بشود و بهترين را انتخاب كند.


وی با تاکید بر اینکه تقويت روحيه مشورت باید به عنوان يك اولويت مهم شوراي ششم شيراز نیز باشد، اظهار کرد: مشورت كردن روحيه مي‌خواهد و گاهي ممكن است يك نفر عضو شورا باشد اما تك روي كند و اين با مشورت هماهنگ نيست.

بیشتر بخوانید:



آيت‌الله دژكام با تاکید بر اینکه با مشورت، خدواند افراد را به بهترين كارها هدايت مي‌كند، ادامه داد: شيراز سرچشمه فرهنگ، حلم و صبر است و مردم با اين مسائل آشنا هستند و اميد است اين جهت را شوراي ششم مدنظر قرار دهد و با يك نگاه مشورتي براي شهر تصميم گرفته شود.


امام جمعه شيراز در پایان با بیان اینکه امید است شوراي جديد شهر شيراز توفيقات خوبي در راستاي اهداف مقدس نظام جمهوري اسلامي كسب كند، اظهار کرد: از شوراي جديد توقع دارم كه نگاه مشورتي فرهنگي را از بنده دريغ نكنند.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان