کد خبر: ۱۴۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
توسط گروه جهادی شهید مالکوم ایکس؛

آبرسانی به ۵۰ روستا‌ی فارس صورت گرفت

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: در قالب نذر آب،به بیش از ۵۰ روستا، آبرسانی شده است،
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، عباس بنایی خیرآبادی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز با بیان اینکه در نذر آب به بیش از ۵۰ روستا، آبرسانی شده است، گفت: این اقدام در دهه ولایت و توسط گروه جهادی شهید مالکوم ایکس و با همکاری سایر گروه‌های جهادی انجام شده است. همچنین علاوه بر نذر آب، طی جشن‌ها و آئین‌های مذهبی ایام دهه ولایت، ۳۰ میلیون تومان هدایای نقدی در قالب مسابقات فرهنگی که به صورت مجازی و حضوری برگزار شده بود، پرداخت شد.
این مقام نظامی سپاه در تشریح دیگر اقدامات ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز گفت: برنامه‌ی شاد پیمایی موتوری و خودروی، ذبح ۱۵۰ رأس دام و توزیع بین نیازمندان، تهیـــه ۱۵۰۰ دسـت پیتــزا وتوزیع بین دانش آموزان، توزیع ۳۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، تهیه و توزیع ۱۲۰۰۰ پرس غذای گرم و توزیع ۱۵۰۰۰ قرص نان، از دیگر اقدامات ناحیه محمدرسول الله (ص) شیراز در ایام دهه ولایت و امامت بوده است.

بنایی همچنین از برگزاری اردوی جهادی در روستای کِلستان، راه اندازی صندوق قرض الحسنه در روستای کِلستان، مرمّت هشت منزل محرومین، کمک در تأمین دارو برای بیماران کم بضاعت به ارزش ۱۸ میلیون تومان، اعزام خواهران زیارت اولی به سفر مشهد مقدس، اهدای لوازم منزل به ارزش ۴۰ میلیون تومان در این ایام خبر داد.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان