کد خبر: ۱۴۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

پیکر مدافعان طبیعت در فیروزآباد به خاک سپرده شدند+ تصاویر

پیکرهای سه فداکار خدمت به طبیعت که در جریان آتش سوزی منطقه هایقر فیروزآباد جان خود را از دست داده بودند با حضور مردم و مسئولان تشییع شد و در بهشت زهرا این شهرستان به خاک سپرده شدند
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از فیروزنا، حامد، رضا و ناصر بهزادی سه نفر از جان باختگان آتش سوزی منطقه هایقر فیروزآباد بودند که برای امداد و فرونشاندن آتش جان خود را از دست دادند.

آتش‌سوزی تنگه هایقر فیروزآباد که دوشنبه ۱۱مرداد ۱۴۰۰ آغاز شد، سه‌شنبه ۱۲ مرداد فروکش کرد ولی بار دیگر در همین روز دوباره شعله‌ور شد.

این آتش‌سوزی به دنبال دستور استاندار فارس، اعزام سه بالگرد و حضور نیروهای امدادی و مردمی و بسیج ظرفیت‌ها و امکانات، بامداد چهارشنبه ۱۳مرداد مهار شد.

پیکر مدافعان طبیعت در فیروزآباد به خاک سپرده شدند+ تصاویر

ناصر، حامد و رضا بهزادی اعضای یک خانواده ساکن در روستای چهارقاش در بخش مرکزی شهرستان فیروزآباد با دیدن شعله‌های آتش به یاری آمده بودند اما در محاصره آتش قرار گرفتند و جان خود را در راه دفاع از میراث طبیعی آیندگان ایران هدیه کردند.

بنا بر اعلام اورژانس فارس، در این حادثه جهانبخش بهزادی نیز با سوختگی ۵۴ درصد از قسمت کمر و هر ۲ دست، دچار مصدومیت شد و توسط تکنسین‌ های اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) شیراز منتقل و بستری شد.

 در این حادثه همچنین یک نفر دیگر دچار مسمومیت شد که برای درمان به بیمارستان فیروزآباد اعزام شد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان