کد خبر: ۱۴۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

ارتش صهیونیستی جنوب لبنان را گلوله‌ باران کرد

توپخانه رژیم صهیونیستی در مجاور مرز لبنان، مناطقی در جنوب این کشور را گلوله‌باران کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، دقایقی پس از شلیک دهها راکت به دست مقاومت اسلامی لبنان به سمت سرزمین اشغالی، توپخانه رژیم صهیونیستی نیز ارتفاعات «شبعا» و «الهباریه» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

شبکه المیادین گزارش داد که صهیونیست‌ها با گلوله ۱۵۵ میلیمتری مناطقی در جنوب لبنان را هدف قرار داده‌اند که همه گلوله‌ها در فضای باز به زمین برخورد کرده است. همزمان جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت گسترده بر فراز منطقه «العرقوب» در جنوب لبنان به پرواز درآمده‌اند.
بیشتر بخوانید:
در همین حال نشستی امنیتی میان «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره حمله راکتی از جنوب لبنان در حال برگزاری است.

وبگاه خبری شهاب نیوز نیز به نوشت که مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی عقیده دارند که حوادث امروز به افزایش تنش در جبهه شمالی منجر نخواهد شد، هرچند ساعات پیش رو مهم و حساس خواهد بود.

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل) نیز در واکنش به اتفاقات امروز شرایط مرز لبنان با سرزمین اشغالی را «بسیار خطرناک» توصیف کرد و از همه طرف‌ها خواست تا دست از حملات متقابل بردارند.

حزب‌الله لبنان صبح امروز با دهها گلوله ۱۲۲ میلیمتری مناطقی در شمال سرزمین اشغالی در منطقه «الجلیل» را در پاسخ به حمله هوایی روز گذشته رژیم صهیونیستی، گلوله‌باران کرد.

رژیم صهیونیستی دو روز پیش (چهارشنبه ۱۳ مرداد) و بامداد دیروز (پنجشنبه) هم در واکنش به اصابت راکت‌هایی که می‌گوید از سمت لبنان شلیک شده، با توپخانه و نیز جنگنده چندین نوبت به جنوب لبنان حمله کرد.

انتهای پیام/ع
منبع: فارس
نظرات بینندگان