کد خبر: ۱۴۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

کارگاه توانمند سازی ۴۰ مبلغ قرارگاه عمار برگزار شد

معاون تبلیغ حوزه علمیه منصوریه از برگزاری کارگاه 2 روزه توانمند سازی تبلیغی مبلغین و روحانیون قرارگاه عمار یاد کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام حسین رضایی، معاون تبلیغ حوزه علمیه منصوریه در حاشیه پایان کارگاه دو روزه توانمندسازی تبلیغی مبلغین و روحانیون قرارگاه عمار و طلاب حوزه های علمیه تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق اظهار کرد: این دوره به مدت دو روز در حوزه علمیه منصوریه با حضور 40 نفر از مبلغین برگزار شد.


معاون تبلیغ حوزه علمیه منصوریه در ادامه با تصریح اینکه در دوره دو روزه کارگاه توانمند سازی تبلیغی مبلغین از اساتید مجرب امیربیان استفاده شده است، اضافه کرد: در پایان این دوره به مبلیغین مدرک کارگاه تبلیغی از سوی موسسه امیربیان اعطا شد. در این دوره دو روزه اسکان، وعده غذایی صبحانه و ناهار شرکت کنندگان از سوی قرارگاه عمار تامین شده و شرکت در این دوره نیز به صورت رایگان بود.

بیشتر بخوانید:

حجت الاسلام رضایی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد در طول سال برنامه ریزی های منسجم تری با همکاری موسسه امیربیان در بحث کودک و نوجوان، مسجد داری و کلاس داری ویژه دانش آموزان به مظور رشد و تقویت مبلغان برگزار شود. اعتقاد ما بر این است که هر طلبه در هر پایه ای که است باید به اندازه توان علمی خود در جامعه به امر تبلیغ بپردازند، اینگونه نیست که طلبه حتما باید به اتمام پایه ده برسد تا تبلیغ را آغاز کند.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان