کد خبر: ۱۴۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

پیام تبریک مدیران استان فارس به مناسبت هفته خبرنگار

مسئولان استان فارس به مناسبت روز و هفته خبرنگار به صورت جداگانه پیام‌هایی صادر کردند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه،  مسئولان استان فارس به مناسبت روز و هفته خبرنگار به صورت جداگانه پیام‌هایی صادر کردند.


پیام تبریک سرتیپ دوم پاسدار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس به مناسبت روز خبرنگار

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار را به تمام اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس تبریک عرض می نمایم؛ خبرنگاران بعنوان پرچمداران آگاهی بخشی به جامعه نقش اصلی را در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن برای افکار عمومی بر عهده دارند و این جهاد رسانه ای همانا گام برداشتن در راه شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.

بدیهی است در گام دوم انقلاب اسلامی مهم ترین رسالت اصحاب رسانه موضوع مقابله همه جانبه با " جریان تحریف " و توطئه های فرهنگی - رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی است که باید بعنوان نقشه راه مدنظر جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی قرار بگیرد. سلامتی و توفیق روزافزون برای شما اعضای جامعه رسانه و خبر استان فارس از محضر حق تعالی آرزومندم.

سرتیپ دوم پاسدار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس



پیام تبریک استاندار فارس به مناسبت روز خبرنگار

متن پیام عنایت الله رحیمی، استاندار فارس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، روزِ ارج نهادن به تلاش و خدماتِ آیینه دارانِ آگاهی بخشی و روشنگری است.

 کارِ ارزشمندِ خبرنگاران، عکاسان، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، کاری خطیر و تلاش و فداکاری آنان شایسته ارج گذاری است.

خوشبختانه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به ویژه خبرنگاران محترم با درک موقعیت حساس و حیاتی در برهه های مختلف ازجمله در تلخ کامی بروز و شیوع ویروس کرونا، به رسالتِ آگاهی بخشی و امیدآفرینی خود عمل کردند و در همراهی با مردم و مسئولین، به خوبی پیام رسانی و روشنگری نمودند.

ضمن گرامیداشتِ روز خبرنگار، صمیمانه از اهتمام و بذل مساعی این قشر عزیز و خدوم، تقدیر و تشکر می کنم و برای تمام پرچمدارانِ آگاهی بخشی و امیدآفرینی، آرزوی سلامت و سربلندی دارم.

رحیمی – استاندار فارس

 پیام تبریک مدیرکل ورزش وجوانان استان فارس به مناسبت روز وهفته خبرنگار


حاجی زاده مدیر کل ورزش وجوانان استان فارس در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

حاجی زاده به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد. متن پیام تبریک وی به این شرح است؛ هفدهم مرداد که به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع، شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار مزین و نامگذاری شده است، فرصت ارزشمندی است تا از زحمات و تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی عمومی جامعه تقدیر به عمل آید.

قشر فرهیخته‌ای که به پاس ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند اینجانب فرصت را مغتم شمرده و به همه فعالان حوزه اطلاح رسانی و مجاهدان عرصه خبر به ویژه خبرنگاران پرتلاش استان فارس در عرصه ورزش وجوانان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی، سلامتی و توفیقات روز افزون آن عزیزان را آرزومندم.

عباس حاجی زاده مدیر کل ورزش وجوانان استان فارس



پیام مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس به مناسبت روز خبرنگار :

متن پیام تبریک عباس باباخانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در دنیای امروز ارتباطات ، رسانه های فعال و مستقیم که روح آگاهی را در کالبد جهان می دمد و صدای واقعی مردم است نیاز اساسی هر جامعه ای است که با آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی و بیان واقعیت ها برای فردای روشن جامعه تلاش می‌کنند.

 خبرنگاران خط مقدم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هستند و با تلاش و سختی های زیاد، صدای رسای مردم و وقایع نگار حوادث تلخ و شیرین روزگار هستند و بی شک وجود قلم های دلسوز، منصف و مطالبه‌گر می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و همه شهدای انقلاب اسلامی و تبریک روز خبرنگار خدمت همه همکاران خوب و پرتلاش رسانه‌های استان از همکاری و تعامل خوب رسانه‌های استانی کمال تشکر را دارم و امیدواریم با همکاری مردم و اطلاع رسانی خوب رسانه‌ها، پایان کرونا و بازگشت آرامش به جامعه را به زودی جشن بگیریم و همه با هم برای توسعه ایرانی آزاد و آباد تلاش کنیم.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در پیامی روز "خبرنگار" را تبریک گفت

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز "خبرنگار" را به اهالی رسانه، اصحاب قلم و مطبوعات تبریک گفت.

متن پیام مهندس حمید رضا ایزدی  به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"ن والقلم ما یسطرون"

جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید و شناخت و آگاهی مردم را افزون تر می کند ، بنابراین خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه با توجه به جایگاه ویژه و اهتمامی که به امر پسندیده اطلاع‌رسانی و انعکاس مشکلات و مطالبات جامعه پیرامون خود دارند، در همه حال سزاوار احترام و تکریم هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک و تهنیت صمیمانه این روز به همه گرانمایه ها و تلاشگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، مدافعان راستین حقیقت،روزنامه نگاران، خبرنگاران ، نویسندگان، عکاسان، مدیران محترم رسانه‌ها، خانواده بزرگ مطبوعات اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب، الکترونیک و شبکه‌های اجتماعی در راستای انعکاس اخبار، فعالیت‌ها و خدمات صنعت، معدن و تجارت استان فارس و کشور ‌تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال برای تمامی اصحاب رسانه آگاهی قدم و پابرجایی قلم را در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری از درگاه باری تعالی مسئلت می نمایم.

حمید رضا ایزدی

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس


پیام روح اله نصیری،  عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران به مناسبت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار

بسم الله الرحمن الرحیم 
«اگر زحمات شما خبرنگاران نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، یادآور مردان بزرگی است که در عرصه آگاهی‌بخشی و حقیقت‌جویی، خطرها را به جان خریدند و با ایمان و تعهد به راه مقدس خود، پیش‌قراول پیشرفت و اعتلای جامعه خود شدند.

قدم گذاشتن در عرصه‌ای که در نظم کنونی جهان، به‌واقع عرصه خطیر و حساسی است، شجاعت، جسارت، دانش و تخصصی می‌طلبد که جز از وجدان‌های بیدار و دل‌های متعهد برنمی‌آید.

خبرنگاران به‌عنوان طلایه‌داران این عرصه، حتی با وجود خطراتی مانند شیوع بیماری کرونا هم رسالت اخلاقی و انسانی خود را فراموش نکرده‌اند و بیش از پیش به انجام وظیفه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی می‌پردازند.

اینک، در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها فرا رسیدن روز خبرنگار را به شما خبرنگاران دلسوز و متعهد که در خط مقدم جبهه مانع زدایی و پشتیبانی از تولید هستید، و همواره از شرکت کارخانجات مخابراتی ایران،  بعنوان صنعت پویای استان پهناور فارس و کشور صیانت نموده اید،صمیمانه تبریک عرض نموده و ضمن تقدیر از زحمات شما بزرگواران، از خداوند متعال، سلامتی و حسن عاقبت را برای شما خوبان مسئلت دارم. 

روح اله نصیری 
عضو هیئت مدیره و مدیرعامل کارخانجات مخابراتی ایران

متن پیام رئیس اتاق بازرگانی فارس به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار

هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و بزرگداشت مقام خبرنگار است. روز خبرنگار روز پاسداشت تلاش های بی وقفه انسان هایی است که با قلم خود آزادی، پیشرفت و آگاهی را برای مردم به ارمغان می آورند.

خبرنگاران به عنوان نمایندگان مردم، بی طرفانه و فارغ از جناح بندی های سیاسی از جان خود مایه گذاشته و به منظور شفاف سازی رویدادها جهت دانایی، آگاهی، پیشرفت و توسعه مردم و جامعه تلاش می نمایند و با فعالیت حرفه ای و شریف بر جایگاه خود ارزش می آفرینند.

خبرنگاران به عنوان راویان اخبار، رویدادها، دیدگاه ها و همچون تحلیلگران حوزه های مختلف، مسئولیت مهمی در جامعه بر عهده دارند و با برخوداری از دانش و اطلاعات دقیق می توانند موجبات تنویر افکار عمومی فراهم آورند. حضور پاسداران سنگر رسانه در حوزه اقتصاد به عنوان یکی از شاخص های مهم در عرصه اقتصاد جهانی و فضای کسب و کار می باشد و جای افتخار است که خبرنگاران و روزنامه نگاران در ایران تلاش های ارزشمند و مهمی در این زمینه انجام داده اند.

خبرنگاران با مجاهدت های بی بدیل خود به صورت شبانه روزی در صحنه های مختلف سرنوشت ساز جامعه در جهت اطلاع رسانی دقیق، صحیح و شفاف تلاش می نمایند و از آنجایی که به دنبال بیان حقیقت و انعکاس واقعیت ها می باشند همواره شایسته تکریم اند و فعالیت آنها موجب دلگرمی مردم خواهد بود.

ما در اتاق بازرگانی فارس همواره ارتباط با خبرنگاران و اصحاب رسانه را بر خود واجب دانسته ایم و همیشه از حضور، ارتباط و گفتگو با خبرنگاران در فضای اقتصادی کشور و استان و پیشبرد اهداف عالی اتاق فارس بهره برده ایم و به طور قاطع می گویم صداقت و دلسوزی اکثریت خبرنگاران اقتصادی استان بسیار ارزشمند است و آن را ارج می نهم و همواره تلاش می کنیم از نظرات کارشناسی آنها در راستای توسعه اقتصادی استان استفاده شود.

اینجانب به نمایندگی فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی فارس به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار، وظیفه خود می دانم از زحمات اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران استان فارس که بی وقفه در راستای توسعه اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار استان تلاش می کنند تشکر و قدردانی نموده و روز خبرنگار را به تمام اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک می گویم.
قلم تان پایدارو موفق و سلامت باشید .
روزتان مبارک و فرخنده.

جمال رازقی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز خبرنگار را گرامی داشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی به مناسبت روز ملی خبرنگار، بر اهمیت جایگاه فعالان این عرصه در توسعه جوامع امروزی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مهرزاد لطفی در این پیام ضمن تجلیل از مقام شهید محمود صارمی، خدمات جامعه خبرنگاری را در دوران اپیدمی کرونا ارزنده خواند.

در متن این پیام آمده است:

حیات بشر امروز در سرتاسر این کره خاکی پیوند خورده با حجم گسترده ای از شبکه اطلاعاتی و رسانه ای در هم تنیده که با همت صاحبان اندیشه به صورت لحظه ای، رسالت انتقال آگاهی به هنرمندانه ترین گونه ممکن محقق گردیده و به واسطه این تلاش ها، دانش بشر به صورت روزافزون در حال توسعه است. آنان که با ذهن بیدار و آگاهی، مسیر توسعه فردا را از گذرگاه اندیشه هموار ساخته و گام های بلندشان را برای رفع مشکلات مردم استوار ساخته اند.

خبرنگاران شریف و کوشایی که با دغدغه مندی نسبت به جامعه و به پشتوانه ذهن پویا، پرچمداران فردای بهتر بوده و خالصانه چالش های جامعه را به رشته تحریر درآورده اند. به ویژه در زمینه سلامت عمومی جامعه که همواره یکی از پردغدغه ترین عرصه های اجتماعی بوده است، تلاش و همت خبرنگاران محترم و صاحبان قلم، در پیشبرد بهتر مسایل این حوزه نقش تاثیرگذاری داشته و فعالان این عرصه به عنوان تریبون ملت و چشمی همیشه بیدار، توانسته اند به نحوی فعالانه، مسوولان و دست اندرکاران را نسبت به مسایل و چالش ها آگاه تر سازند.

از سویی دیگر با انعکاس خدمات و همچنین آگاهی های سازنده در عرصه بهداشت و درمان مردم، به زیبایی در عرصه فرهنگ سازی سلامت جامعه نقش آفرینی کرده اند که در بحران کووید۱۹ و طی حدود ۱۸ ماه گذشته، روشن تر از همیشه شاهد تحقق این امر بودیم و گام های موثری در مدیریت این بیماری به واسطه آگاهی بخشی صحیح، دقیق و معتبر از سوی فعالان صدیق رسانه محقق گردید. به ویژه شما خبرنگاران عزیز استان فارس که در امر خطیر ارتقای سلامت عمومی جامعه و همگام با دست اندرکاران این حوزه، توانسته اید مسوولانه گام برداشته و در پیشبرد بهتر اقدامات، نقش ارزنده ای ایفا کنید.

یقین دارم روزهای بحرانی کرونا در طی ماه های اخیر برای شما عزیزان خبرنگار نیز از چالش برانگیرترین و سخت ترین ایام بوده که با همه دغدغه هایی که در زمینه حفظ سلامت خود داشتید و حتی در روزهای قرنطینه عمومی کشور، در تمامی عرصه ها حضور داشته و فعالانه و خودجوش، رسالت خود را در ارتقای آگاهی سلامت مردم استان عزیزمان، به زیبایی به تصویر کشیدید.

ضمن تقدیر از این همدلی و مشارکت سازنده که در تمامی برهه ها، همراه مجموعه سلامت بوده و انگیزه بخش دست اندرکاران این عرصه بوده است؛ فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» را که تا آخرین لحظه در عمل به رسالت خبرنگاری و آگاهی بخشی گام برداشت، صمیمانه ارج می نهم.

متاسفانه با گذشت ماه ها درگیری جهانی با پاندمی کرونا، کماکان جامعه جهانی با این بحران درگیر بوده و در شرایط کنونی، یکی از مهم ترین راهکارهای نجات بخش، تقویت جلب مشارکت های عمومی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش همکاری ها در این زمینه است که از شما دست اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی صمیمانه می خواهم در این روزهای بحرانی همراه مجموعه سلامت بوده و همچون همیشه در کاهش آلام جامعه نقشی سازنده ایفا کنید.

با تبریک این روز ملی به شما عزیزان عرصه خبرنگاری و رسانه، از پروردگار منان، سلامت و بهروزیتان را خواستار بوده و امید است ثمره این تلاش و ممارست شما دست اندرکاران عرصه رسانه و خبر، توسعه شتابنده میهن عزیزمان به سوی فرداهای روشن و رفع حداکثری چالش های مردم شریف ایران اسلامی باشد.

دکتر مهرزاد لطفی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز


پیام تبریک معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بمناسبت روز خبرنگار
درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می‌دارند و قدرت اندیشه، توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی‌گیرند.

خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند که بی قرار بر مدار رویدادها و حوادث می کاوند تا جان های تشنه دانستن سیراب شوند.

جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید و شناخت و آگاهی اهل زمان را افزون تر می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه صاحبان قلم و اندیشه، اصحاب رسانه و مطبوعات، خبرنگاران خبرگزاریها و فضاهای مجازی و فعالان عرصه اطلاع رسانی، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون ‌تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان  سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

حمید رشیدی
معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون


مدیرکل امور عشایر استان فارس  در پیامی به مناسبت 17 مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه و مطبوعات استان قدردانی کرد.

متن پیام مهندس بهرامی به این شرح است:

عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، در هنگامه‌ای که رسانه به یکی از ارکان قدرت نرم در نظام جهانی بدل شده است، به واقع عرصه خطر و مرارت است. قدم گذاشتن در این عرصه خطیر و حساس، جرات و جسارتی می‌طلبد که جز از وجدان‌های بیدار و دل‌های متعهد برنمی‌آید. در این میدان کارزار، خبرنگار دلسوز و بیدار، چون پیش‌قراولی است که به قصد روشن‌گری، راه را برای اعتلای جامعه باز می‌کند و، وادی معرفت را فراروی دیدگان انسان‌ها قرار می‌دهد.

اهمیت رسانه و مطبوعات امروز بر همگان آشکار است که قطعا سخن گفتن از آن تکرار مکررات خواهد بود، اما بر خود واجب می دانم ، بار دیگر اعلام کنم که اهل رسانه روح بیدار جامعه هستند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در کشور، خصوصاً خبرنگاران و اصحاب رسانه ،جامعه خبری پرتلاش و ساعی استان فارس، تبریک عرض نموده، توفیق و سربلندی روز افزون آنان را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خدا مسالت دارم.

روح الله بهرامی
مدیر کل امور عشایر فارس


پیام تبریک سرهنگ پاسدار مهدی صالحی به ناسبت روز خبرنگار

بسم الله الخالق اللوح و القلم

خبرنگاران تجسم امانت ، مسئولیت ، تعهد ، دلسوزی و وظیفه اند و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند و همواره در عمق جامعه حضور دارند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنها است، هفدهم مردادماه روز خبرنگار ، یادآور حماسه آفرینی های شهید محمود صارمی است که تا آخرین لحظه در سنگر دفاع از عزت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستادگی کرد و با نثار خون خود حق جویی وحق گویی را به تصویر کشید تا حقیقت در تاریخ زنده بماند.


امروز باعنایت به گسترش استفاده از رسانه و فضای مجازی، جامعه نیازمند خبرنگارانی انقلابی و بصیر همچون شهید صارمی  است که در کنار شهید ناصری و با بصیرت در خط مقدم مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی به ایفای نقش روشنگری خود بپردازند .

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید بهمن شریفی،این روز را به همه اصحاب رسانه و خبرنگاران انقلابی و فعالان فضای مجازی در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‎العالی) به نام تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفته تبریک عرض کرده و از خداوند منان سلامتی، سرافرازی و توفیق روز افزون اصحاب رسانه را در سایه کرامات حضرت ولی عصر(عج) خواستارم.



سرهنگ پاسدار مهدی صالحی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اقلید


پیام مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به مناسبت روز خبرنگار

سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران و اصحاب رسانه فارس تجلیل کرد.
 در این پیام آمده است:

اصحاب محترم رسانه،  خبرنگاران ارجمند و عکاسان عزیز
 
با اهدای سلام، روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

بی تردید کارکرد رسانه ها در ارائه تصویری از مشکلات و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی غیرقابل انکار است.

بدینوسیله هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را تبریک عرض می‌نماییم.



پیام تبریک دکتر نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به مناسبت «روز خبرنگار»

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در پیامی، فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» را به اهالی رسانه استان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، متن کامل پیام تبریک دکتر نوروزی بدین شرح است:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿۱﴾

هدف یک خبرنگار از کاری که انجام می‌دهد رسیدن به شهرت نیست، او به دنبال حقیقت است و با فعالیت خود مسئولان را به پاسخگویی وا میدارد. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، به رسم ادب وظیفه خود می دانم که روز خبرنگار را به همه قلم به دستانی که در طول یکسال گذشته و در شرایط سخت کرونایی، وظیفه آگاهی بخشی را برای خود قائل بودند و در این زمینه یار و یاور همیشگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس بودند تبریک عرض نموده و برای آنها موفقیت روز افزون در مسیر سخت و پر خطری که در پیش دارند آرزو نمایم.

حسن نوروزی
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس



پيام تبريك رییس سازمان آتش نشاني شیراز به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

« خبرنگار كسي است كه در راه شناخت و شناساندن حقیقت تلاش می کند و در این راه جان خود را نیز تقدیم می کند ، نمونه آن  شهید محمود صارمی و شهید مرتضی آوینی  هستند »

 ضمن عرض تبریک به جامعه خبرنگاران و عکاسان خبری به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار  به شخصه اعتقاد دارم خبرنگاران در راه حقیقت و رسالت خطیر آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت ، تلاش مي نمايند و جان خود را در اين راه بر طبق اخلاص مي گذارند .

 اينجانب ضمن گراميداشت مقام شامخ شهداي خبرنگار ، لازم مي دانم تا به عنوان يكي از خدمتگزاران مردم ، از كليه خبرنگاران شهر عزيزمان ، بويژه خبرنگاراني كه در انعكاس اخبار حوادث و توصيه هاي ايمني سازمان آتش نشاني شیراز سعي فراوان داشته اند ، تقدير و تشكر نمايم و دست همۀ آنها را براي ادامه همكاريهاي رسانه اي كه بي شك باعث ارتقاء فرهنگ ايمني و كاهش آمار حريق و حوادث خواهد گرديد مي فشارم .

از ایزد متعال آرزو دارم تا یاریمان نماید در هر شرایط بتوانیم به شهروندان عزیز خدمت صادقانه داشته باشیم.


پيام عليرضا سياهپور مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس به مناسبت روز خبرنگار: 

نون و القلم و ما یسطرون

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت اسوه تعهد و خدمت از خانواده بزرگ اطلاع رساني كشور«شهيد محمود صارمي» و روز خبرنگار است؛ شهيد سرافراز و بزرگواري كه با درك منش مسئوليت پذيري و درك روحيه تلاش مداوم در عرصه خدمت تا آخرين لحظات زندگي پربارش با تكيه بر ايمان و اخلاص واقعي در راستاي اعتلاي رسالت خطير و واقعي اطلاع رساني و تحقق آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از هيچ كوششي فروگذار نبود. لذا مفتخرم همزمان با فرارسيدن و گراميداشت اين ايام به پاس تمامي تلاش ها و جديت اين عزيزان در ارائه خدمات خبري ارزشمند بويژه درحوزه عملکرد و اعتلای جایگاه راهداری و حمل و نقل جاده ای  و همچنين برای تحقق مطالبات بر حق  مردم  شریف و عزیز از این حوزه همت کردند و زمینه پيشرفت این استان را فراهم کردند؛ صميمانه ترين سپاس هاي خود را به محضر يكايك اين عزيزان عرضه نمايم.

علیرضا سیاهپور 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس



پیام مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس به مناسبت روز خبرنگار

اصحاب رسانه به عنوان سفیران آگاهی و نقش آفرینان عرصه فرهنگ سازی هستند که زندگی انسان امروز، بيش از هر زمان ديگر مرهون تلاش آنهاست.
در طی چند سال اخیر نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان طلایه داران معرفی توانمندی‌ها ی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان غیر قابل انکار است و پیوند آن‌ها با گردشگری نقش مهمی در تحول و رشد این صنعت ایفا نموده است. 
ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری های صمیمانه شما خبرنگاران رسانه ها با اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ، از خداوند توفیق روزافزون را برای تمام خبرنگاران در عرصه حساس رسانه ای کشورمان آرزومندم.

هادی شه‌دوست شیرازی 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس


انتهای پیام/ح
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان