کد خبر: ۱۴۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
برای عبور از بحران موج پنجم کرونا؛

تقویت همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نیروی انتظامی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار با فرماندهان ارشد انتظامی فارس، خواستار تقویت همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نیروی انتظامی برای عبور از بحران موج پنجم کرونا شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، اورنگ ایلامی در این نشست ضمن تقدیر از نقش آفرینی پُررنگ نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در توسعه سلامت و بحران پاندمی کووید۱۹، این سازمان را یکی از نهادهای اثرگذار در توسعه اجتماعی سلامت دانست. استمرار حضور دلاورمردان نیروی انتظامی در کنار حافظان سلامت طی بحران کرونا، موجب دلگرمی مجموعه سلامت فارس شده است.

بیشتر بخوانید:


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز عبور از بحران کرونا را نیازمند همکاری همه جانبه مردم، دستگاه‌ ها و ارگان ‌های دولتی و غیردولتی برشمرد و افزود: مدافعان سلامت به طور شبانه روزی برای نجات جان بیماران تلاش می‌ کنند و با وجود خستگی بیش از ۱۸ ماه گذشته، با ایثار و از خودگذشتگی در حال خدمات رسانی درمانی به بیماران هستند.

ایلامی با تاکید بر اهمیت همراهی تمام مسوولان، نیروهای مسلح و دیگر نهادها و مردم در اجرای شیوه نامه های بهداشتی برای عبور از موج پنجم کرونا، یادآور شد: مدافعان سلامت با احساس امنیت در مراکز درمانی و بیمارستان ها برای ارتقای سلامت مردم در تلاش هستند و این امنیت و آسایش را مدیون مجموعه انتظامی و نظامی استان می دانند.

 
معاون درمان دانشگاه در این نشست گزارشی از وضعیت بستری بیماران کووید۱۹، اقدامات کارگروه های مختلف و پیگیری مصوبات ستاد مدیریت کووید۱۹ در دانشگاه، درصد اشغال تخت های عادی و ویژه، وضعیت موارد ابتلا در شهرستان های استان و انجام تست های کروناویروس و واکسیناسیون، تحلیل آماری از وضعیت کووید۱۹ در فارس و ظرفیت بیمارستان های پشتیبان ارایه داد.

حافظان امنیت تا مهار کامل کرونا در کنار مدافعان سلامت هستند

فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این نشست از آمادگی مجموعه انتظامی فارس برای همکاری بیش از پیش با دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد و از تلاش مجموعه سلامت فارس در اجرای طرح واکسیناسیون مجموعه انتظامی فارس قدردانی کرد.

سردار رُهام بخش حبیبی با تاکید بر آمادگی مجموعه انتظامی استان در راستای توسعه همکاری های مشترک ادامه داد: در هر زمینه ای که نیاز به حضور نیروی انتظامی باشد، خدمتگزار مردم هستیم و با تمام توان تا ریشه کن شدن این بیماری در میدان مقابله با کرونا حضور خواهیم داشت.

وی از فرماندهان انتظامی شهرستان ها خواست تا با تعامل، برنامه ریزی و همراهی متولیان بهداشت و درمان در شهرستان ها اقدامات لازم را در راستای مقابله با کروناویروس انجام دهند.

فرماندهان ارشد انتظامی شهرستان های فارس نیز به صورت مجازی در این نشست حضور داشتند.

 
همکاری در زمینه راه اندازی بیمارستان های پشتیبان و صحرایی، استفاده از ظرفیت ناجا در تامین آمبولانس، تامین نیروی انسانی و برنامه ریزی در راستای اجرای شیوه نامه های بهداشتی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان