کد خبر: ۱۴۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

بسیج دانشجویی مطالبات مردم را پیگیری می کند

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: پیگیری مطالبات مردم به صورت تخصصی با اتکا به مطالعات علمی و پژوهشی از برنامه های مهم بسیج دانشجویی فارس بوده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: سازماندهی یکی از مهمترین ارکان بسیج دانشجویی بوده که در صورت تقویت آن منجر به شتاب رشد می شود.

وی با تاکید بر گسترده کردن فعالیت بسیج دانشجویی در زمینه تحصیلات تکمیلی افزود: دانشجویان بسیجی باید در دانشگاه ها سرآمد علمی باشند.

بیشتر بخوانید:

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اقدامات تبلیغی و ترویجی این مجموعه با رویکرد ترویج مبانی ارزشی و انقلابی گفت: برنامه های بصیرتی سیاسی، برگزاری هیئت های مذهبی و برنامه های مناسبتی و ایام الله،  اردوهای راهیان نور، یادواره شهدا و دوره های آموزشی معرفتی مثل طرح ولایت، کرسی های آزاداندیشی، فعالیت های مطالبه گری از مسئولان و.... از برنامه های بسیج دانشجویی است.

یوسفی برگزاری اردوهای جهادی برای محرومیت سازی و کمک به کارآمدی نظام از اقدامات برجسته بسیج دانشجویی برشمرد و تصریح کرد: شناخت نظام مسائل و مسئله محوری از دیگر برنامه های این تشکل دانشجویی است. پیگیری مطالبات مردم به صورت تخصصی با اتکا به مطالعات علمی و پژوهشی از برنامه های بسیار مهمی بوده که بسیج دانشجویی فارس در این چندسال اخیر به صورت ویژه به آن پرداخته و نتایج مثبتی نیز داشته است.

گفتنی است در این نشست آرین پورزال به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی و از زحمات محمدحسین اسفندیاری مسئول پیشین این تشکل تجلیل شد.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان