کد خبر: ۱۴۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

رکورد بیشترین مراجعه به مراکز سرپایی کرونا در فارس

مراجعه مردم به مراکز منتخب تشخیص و درمان سرپایی کرونا (۱۶ ساعته)، در فارس رکورد زد.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سیصد و هفتاد و هشتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه با اعلام جدیدترین آمار‌های کرونا در فارس گفت: با افزایش آمار‌های کرونا در فارس، متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بیشترین آمار مراجعه مردم به مراکز منتخب تشخیص و درمان سرپایی کرونا (۱۶ ساعته)، انجام ماموریت اورژانس برای انتقال بیماران کووید۱۹ بودیم.

مهرزاد لطفی از مراجعه بیش از ۳ هزار مورد به مراکز ۱۶ ساعته و بیش از ۱۰۰ مامویت اورژانس برای انتقال بیماران با علائم کووید۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با تکمیل شدن ظرفیت بخش‌های کووید بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در شیراز، ظرفیت بیمارستان‌های پشتیبان نیز در حال تکمیل شدن است.

بیشتر بخوانید:

۹۰ نقطه حادثه خیز جاده‌ای فارس حذف شد

وی ضمن با روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی» از اصحاب رسانه، صدا و سیمای مرکز فارس و تلاشگران این عرصه به پاس تلاش برای آگاه سازی جامعه و انتقال صحیح اطلاعات در بحران کرونا قدردانی کرد.

لطفی با تاکید بر اهمیت نقش خبرنگاران در آماده سازی افکار عمومی به ویژه در بحران کرونا افزود: در راستای اطلاع رسانی پیرامون مسائل مربوط به بهداشت و درمان در همه گیری کووید ۱۹، خبرنگاران حوزه سلامت فارس با تلاش و پشتکار، دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در پیشبرد اهداف و بهبود خدمت رسانی به مراجعان و بیماران یاری رساندند.

این مقام مسوول در دانشگاه ادامه داد: خبرنگاران با انتشار لحظه‌ای اخبار مربوط به کروناویروس و واکسیناسیون، مردم را به خوبی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی راهنمایی و هدایت کردند و این مشارکت با آغاز واکسیناسیون سراسری علیه کرونا تداوم یافت.

لطفی با این هشدار که وضعیت کرونا در استان و کشور روز به روز وخیم‌تر می‌شود، از مردم خواست تا با رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی، از خود و اطرافیانشان در برابر این بیماری خطرناک محافظت کنند.


انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان