کد خبر: ۱۴۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت:

تجلیل مسئولین سپاه فجر و بسیج رسانه فارس از خبرنگاران شیرازه

به مناسبت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، مسئول روابط عمومی سپاه فجر و جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در اقشار بسیج و هیئت همراه با حضور در دفتر پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ضمن تبریک این روز، از خبرنگاران و عکاس خبری این رسانه قدردانی و تجلیل کردند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، هادی رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه فارس، جلال یارمحمدی مسئول روابط عمومی سپاه فجر و امیر جاهدی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در اقشار بسیج و هیئت همراه با حضور در دفتر پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ضمن تبریک این روز، از خبرنگاران و عکاس خبری این رسانه قدردانی و تجلیل کردند.

امیر جاهدی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در اقشار بسیج با بیان اینکه فرماندهی سپاه فجر فارس بر رعایت پروتکل‌ها در مجموعه سپاه بیش را بیش از هر جای دیگری  تاکید ویژه دارند، خاطرنشان کرد: بنابراین برای تقدیر از مقام والای خبرنگاران در دفتر این پایگاه تحلیلی خبری، حضور پیدا کردیم؛ رسانه ها امروزه باید همانند بازویی برای توسعه، رشد و پیشرفت کشور باشند لذا باید هم کمبود ها و نواقص را اعلام کرد و مطالبه گری نیز از مدیران مورد توجه قرار گیرد.

بنابه گفته جاهدی، هر جایی که ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کند، مقدس است بنابراین رسانه یکی از سنگر های مقدسی است که برای بر افراشته شدن پرچم انقلاب اسلامی تلاش های بسیاری انجام می شود.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در اقشار بسیج تاکید کرد: رسانه ها صدای جامعه هستند و بسیج با تمامی ظرفیت خود به کمک اصحاب رسانه می آید تا حس امیدواری در بدنه جامعه دمیده شود و موتور پیشرفت کشور شتاب بیشتری بگیرد.

هادی رضایی رئیس بسیج رسانه استان فارس در این دیدار با یادآوری برگزاری هرساله مراسم تقدیر ویژه روز خبرنگار برای تمامی اصحاب رسانه استان فارس، اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی جهت سلامتی اصحاب رسانه امکان برگزاری برنامه‌ تجمیعی وجود نداشت بنابراین به صورت جداگانه در دفاتر رسانه ها حاضر شده و به صورت حضوری از زحمات آن ها طی سال‌های متوالی به ویژه در یکسال گذشته تقدیر می کنیم.

تجلیل مسئولین سپاه فجر و بسیج رسانه فارس از خبرنگاران شیرازه

تجلیل مسئولین سپاه فجر و بسیج رسانه فارس از خبرنگاران شیرازه

تجلیل مسئولین سپاه فجر و بسیج رسانه فارس از خبرنگاران شیرازه


انتهای پیام/ح


نظرات بینندگان