کد خبر: ۱۴۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
شکست پروژه صهیونیستی در المپیک

سربلندی ورزشکاران حامی مقاومت فلسطین و روسیاهی آل‌سعود

پروژه عظیم صهیونیست ها در المپیک توکیو با حضور ورزشکاران حامی مقاومت فلسطین شکست خورد.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، مسابقات المپیک توکیو به خط پایان رسید و در این دوره، اقدامات صهیونیست ها برای پروژه عادی سازی روابط با شکست بزرگی مواجه شد.

رژیم صهیونیستی در 20 سال گذشته برای عادی سازی روابط با کشورهای مسلمان و عرب با حربه ورزش وارد میدان شد و برای عملی کردن این پروژه عظیم و هویت دادن به کشور جعلی اش، هزینه های چند صد میلیون دلاری انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

المپیک مهمترین مکان ورزشی برای رژیم صهیونیستی است تا چهره زشت و ظالم خود را تطهیر کند و مدعی شود رژیمی صلح طلب است و مشکلی با کشورهای دیگر و مخصوصا با مسلمانان ندارد. اما سناریوی چند صد میلیون دلاری صهیونیست ها به دست ورزشکاران حامی مقاومت در المپیک توکیو به باد رفت. در همان اولین روز آغاز مسابقات المپیک، فتحی نورین الجزایری خود را به عنوان چراغ راهی برای ورزشکاران مسلمان نشان داد و حاضر نشد مقابل نماینده رژیم کودکش صهیونیست در مسابقات جودو بازی کند.

حرکت بزرگ نورین و نه گفتن به رژیم ظالم صهیونیستی با اقدام محمد عبدالرسول سودانی تکمیل شد. این جودکا مسلمان نیز بعد از نورین حاضر نشد با ورزشکار متجاوزان بازی کند و حاضر نشد هویت جعلیشان را تایید کند.

شکست بزرگ صهیونیست ها درحالی رقم خورد که 6 ماه پیش این رژیم با حمایت آمریکا و با رشوه چند میلیون دلاری سودان را جزو کشورهای خائن به آرمان مقاومت فلسطین کرد تا روابطش را عادی کند.

اما نکته اینجاست با وجود هزینه هنگفت صهیونیست ها برای عادی سازی روابط با دولت سودان، در میدان المپیک ورزشکار سودانی تمام معالادلات را بهم ریخت و حاضر به مبارزه با ورزشکار صهیونیست نشد.

عربستان که زمامدار عادی سازی روابط و خیانت به آرمان مقاومت است، تلاش کرد تا این شکست صهیونیست ها را با حقارت خود جبران کند. سعودی ها بعد از این دو شکست متوالی صهیونیست ها در جودو، تهانی القحطانی بانوی جودوکای خود را برای مبارزه با نماینده رژیم صهیونیستی به میدان المپیک فرستاد.

هرچند فشار زیادی روی این بانوی ورزشکار سعودی بود ولی با درخواست مسئولان آل سعود این جودوکا با نماینده رژیم اشغالگر بازی کرد و با نتیجه 11-0 شکست سنگینی متحمل شد. 

اما ورزشکار سعودی در این بازی بزرگ نه تنها حاضر به بازی مقابل صهیونیست ها شد بلکه برای اولین بار کشف حجاب نیز کرد. این دو اقدام غیراخلاقی و خارج از عرف مسلمانان باعث شد تا انتقادهای گسترده ای به آل سعود  شود.

تلاش سعودی ها برای تایید هویت جعلی صهیونیست ها و رژیم اشغالگر نتیجه معکوس داد و به خاطر کشف حجاب این ورزشکار حتی آنهایی که موافقت بازی با اسرائیل در میادین ورزشی بودند، علیه آل سعود شدند و به نوعی تمام کاربران مسلمان و کشورهای عربی به شدت این اقدام ورزشکار عربستانی را محکوم کردند.

با پایان مسابقات المپیک دو نکته روشن شد که ورزش از سیاست جدا نیست چون صهیونیست ها ورزش را بهترین تریبون برای هویت دادن به رژیم ظالمشان می دانند و برای بازی با ورزشکاران کشورهای مسلمان هزینه های هنگفت می کنند.

نکته دوم این است که المپیک توکیو برای صهیونیست ها میدان شکست بود. اقدام دو جودوکا الجزایری و سودانی پروژه صهیونیست ها را بهم ریخت و تلاش نافرجام آل سعود برای تطهیر صهیونیست ها جواب نداد و تنها روسیاهی برای سعودی ها باقی ماند.

انتهای پیام/ع

منبع: فارس
نظرات بینندگان