کد خبر: ۱۴۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
در جشنواره صنعت آب و برق؛

کسب مقام برتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس

محسن جوادی آزاد مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر در سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور مقام برتر را به دست اورد و مورد تقدیر مدیر کل دفتر روابط عمومی وزارت نیرو قرار گرفت.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، تقدیر نامه صدیقه ببران ، مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو و رییس ستاد برگزاری نمایشگاهها و جشنواره های صنعت آب و برق خطاب به محسن جوادی آزاد رییس روابط عمومی برق منطقه ای فارس و بوشهر صادر شده است.


در بخشی از این تقدیر نامه آمده است : سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق فرصتی است که تلاشهای همکاران ما و روابط عمومی های صنعت را به منصه ظهور رساند و عملکرد آنان را در معرض داوری اساتید نامدار این حوزه قرار داد.

بیشتر بخوانید:

قطع آب در بعضی از مناطق شیراز +مناطق


در ادامه این تقدیر نامه آمده است : جشنواره ای که امید است در آخرین فعالیت دولت دوازدهم نوید بخش آینده ای روشن برای میهن اسلامی عزیزمان باشد و آثار ان بتواند نقشه راه و معیار روشن برای عملکرد آینده روابط عمومی های صنعت ترسیم نماید.

محسن جوادی آزاد دراین جشنواره مقام سوم در رشته پویش را به دست آورد ، لازم به ذکر است این جشنواره که اهداف کلی تنویر افکار عمومی و تبیین مشکلات تامید و تولید و انتقال برق را به تصویر کشیده نقش مهمی در روشن سازی و آگاهی بخشی عمومی به ویژه برای عبور از اوج مصرف تابستانی برق داشت.

لازم به ذکر است مدیریت مصرف انرژی در تابستان امسال از اهمیت دوچندانی برخوردار است ،  امسال و با توجه به گرمای زودرس و شدید، کاهش نزولات آسمانی و به تبع آن کاهش شدید ذخایر آب سدهای دارای نیروگاه برق‌آبی، مدیریت مصرف را به مهمترین راه عبور از مشکل تامین برق بدل کرده است.

روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر نقش کلیدی در  مدیریت مصرف و انتقال این مفهوم که مدیریت مصرف به معنای درست مصرف کردن است نه کم مصرف کردن داشته است  امسال با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و لزوم استمرار خدمات‌رسانی بی وقفه به مراکز درمانی و تامین، برق می‌طلبید تا مشترکان در اقصی نقاط کشور و فارس در اجرای راهکارهای صحیح مدیریت مصرف برق مشارکت کنند  که این مهم با اطلاع رسانی بهنگام روابط عمومی محقق گردید.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: برق ، کسب مقام ، شیرازه
نظرات بینندگان