کد خبر: ۱۴۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

شیراز میزبان دو رویداد فرهنگی ملی با موضوع قیام عاشورا

معاون فرهنگی و روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس از برگزاری دو رویداد فرهنگی با موضوع قیام عاشورا به میزبانی شیراز در سطح ملی خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، مصطفی مشفقیان از برگزاری دو رویداد فرهنگی با موضوع قیام عاشورا به میزبانی شیراز در سطح ملی خبر داد.

معاون فرهنگی و وروابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس در ادامه گفت: پویش مردمی نسل_حسینی یکی از این دو رویداد است که با هدف ترویج و تبلیغ شیوه‌های مختلف عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) با در نظر گرفتن شرایط و محدودیت‌های کرونایی از ابتدای ماه محرم تا انتهای ماه صفر ادامه خواهد داشت.

به گفته مشفقیان، مسابقه ملی کتاب‌خوانی آیینه تمام نما اثر معنوی و ماندگار مرحوم آیت الله محی الدین حائری شیرازی امام جمعه اسبق شیراز با موضوع حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و نیز قیام عاشورا، دیگر رویداد فرهنگی است که به میزبانی شهر شیراز در انتهای ماه صفر (۱۴ مهرماه) برگزار می‌شود.

وی در انتهای سخنان خود گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی، معاونت فرهنگی شهرداری شیراز و سازمان بسیج هنرمندان ازجمله سازمان‌های فرهنگی هستند که با مشارکت مطلوب و هم‌افزایی مناسب، به برگزاری هرچه بهتر این دو رویداد کمک می‌کنند.

شیراز میزبان دو رویداد فرهنگی ملی با موضوع قیام عاشورا

شیراز میزبان دو رویداد فرهنگی ملی با موضوع قیام عاشورا

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان