کد خبر: ۱۴۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

همایش شیرخوارگان حسینی در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

صبوری گفت: همایش شیرخوارگان حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روز جمعه ۲۲ مرداد در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، شاهرخ صبوری دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در استان فارس گفت: بزرگترین اجتماع شیرخوارگان حسینی امسال با پویش دستان کوچک در نخستین جمعه ماه محرم به صورت همزمان از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در ۶ هزار و ۲۰۰ نقطه کشور برگزار می‌شود.


صبوری با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی، امسال تصمیم بر این شد برنامه با رعایت دستورالعمل‌ها و در فضای باز برگزار شود، افزود: برنامه شیرخوارگان حسینی ساعت ۸ تا ۱۰ صبح روز جمعه ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


وی همچنین ادامه داد: قرائت زیارت نذرنامه راس ساعت ۱۰ صبح با شعار (هر منزل، یک حسینه) به صورت مستقیم از شبکه استانی صدا و سیمای فارس از حرم مطهر شاه چراغ (ع) پخش خواهد شد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در استان فارس هدف از برگزاری این همایش را فریاد مظلومیت شیرخواره کربلا و محکوم کردن کشتار کودکان بی گناه عنوان کرد و افزود: امسال نوزدهمین سال برپایی این همایش بزرگ است و استان فارس برای هشتمین سال متوالی مقام نخست را به خود اختصاص داده است.

صبوری با بیان اینکه امسال ۶۰۰ نقطه در فارس پذیرای مادران و شیرخوارگان خواهد بود، ادامه داد: مادران می‌توانند فرزندان خود را با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۸۰۰۲۲۳ ثبت نام کنند تا فرزندخود به عنوان سربازان امام زمان (عج) نذر کنند.

دبیر همایش شیرخوارگان حسینی در فارس با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا بسته‌ها تغییر به بسته‌های بهداشتی و معیشتی شد، گفت: با کمک خیران و افردادی که نذر داشتند ۱۰ هزار دست لباس دوخته و تهیه شده است و همچنین ۱۰ هزار بسته بهداشتی و معیشتی پیش بینی شده است که با استقبال به عمل آمده خیران این رقم بیشتر خواهد شد.


انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان