کد خبر: ۱۴۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان لار اهدا شد

ستاد اجرایی فرمان امام یک دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان لار اهدا کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، امین والی پور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان لارستان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری و متعلقات آن به ارزش سه میلیارد تومان را به بیمارستان لار اهدا کرد. این دستگاه اکسیژن ساز در شرایطی که بیماران کووید ۱۹ و مبتلایان کرونایی به شدت نیازمند اکسیژن برای کمک به بهبود شرایط تنفسی دارند، اهدا شده است.

والی پور در این باره بیان کرد: با شروع موج پنجم شیوع کرونا و افزایش تعداد بیماران مراجعه‌کننده به بیمارستان امام رضا (ع) و از طرفی راه اندازی بخش‌های جدید اورژانس کرونا، بستری کرونا و مراقبت‌های ویژه یک و ۲ کرونا، نیاز مبرم به استفاده از اکسیژن برای بیماران افزایش چشمگیری یافته است.

بیشتربخوانید:


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان لارستان ادامه داد: بیش از ۸۰۰ لیتر در هر دقیقه اکسیژن از دستگاه‌های اکسیژن ساز موجود به بخش‌های بیمارستان تزریق می‌شود که با نصب و راه اندازی این دستگاه می‌توان میزان اکسیژن مورد نیاز بیماران را تامین و دوره درمان و بهبودی بیماران را به نحو چشمگیری بهبود بخشید. بر اساس اعلام دانشکده علوم پزشکی لارستان تعداد مبتلایان جدید ۲۱۳ نفر گزارش شده که ۸۵ مورد آن مربوط به شهر لار است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان سه شهرستان لارستان، خنج و اوز تا کنون ۱۶ هزار و ۵۵۵ نفر و تعداد جانباختگان ۲۷۶ نفر است.
شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.


انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان