کد خبر: ۱۴۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰

شهردار شهر جدید صدرا ابقا شد

با رای اکثر اعضای شورای شهر صدرا، بهزاد پرنیان به عنوان شهردار این شهر در مسئولیت خود به مدت چهار سال دیگر ابقاء شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، مهدی کشاورزی سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا در آیین انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی این شهر که با حضور فرماندار شیراز و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس برگزار شد، گفت: پس از تعیین هیات رئیسه سنی انتخابات هیات رئیسه شورا با نظارت فرماندار شیراز برگزار شد که خداکرم فیروزمند با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

کشاورزی خاطرنشان کرد: همچنین مجتبی پارسایی به عنوان نائب رئیس، روح‌الله شجاعیان به عنوان منشی، مهدی کشاورزی به عنوان سخنگو و مرتضی زارع به عنوان نماینده شورای شهرستان انتخاب شدند.

وی با تشریح فعالیت های شورای ششم شهر صدرا گفت: یکی از برنامه‌های مهم شورا در گام نخست انتخاب شهردار بود که خوشبختانه با وحدت و انسجام در یک جمع آرام و با رای اکثریت اعضاء، بهزاد پرنیان به عنوان شهردار صدرا در سمت خود به مدت چهار سال ابقاء شد. 

به گفته سخنگوی شورای شهر صدرا، نگاه ما در صدرا به سوی شفافیت، خرد جمعی، ایجاد وحدت و همدلی در شهر است.

وی با بیان اینکه در حوزه مسائل عمرانی نیز بازنگری جامعی انجام خواهیم داد، افزود: در سایر حوزه‌ها همچون بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی این قول را به شهروندان خواهیم داد که با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم و با یک کار تیمی و انسجامی که در بین اعضا شورا وجود دارد، اجرای آنها به سرعت عملیاتی می‌شود.

کشاورزی همچنین از مردم از شهر صدرا، صاحب نظران، پیشکسوتان، معتمدین و جوانان دارای طرح و برنامه خواست در کنار شورا باشند تا شورای چهارم شهر صدرا بتواند به اهداف عالی برای توسعه شهر دست یابد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان