کد خبر: ۱۴۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
مجمع جهادگران فارس خطاب به روسای دانشگاههای علوم پزشکی در استان:

آمادگی کامل جهادگران فارس جهت کمک به کادر درمان

مجمع جهادگران استان فارس در نامه ای به روسای دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در استان فارس از آمادگی جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا و کمک جهت مدیریت این شرایط را اعلام کردند
به گزارش سرویس سلامت شیرازه، مجمع جهادگران استان فارس در نامه ای به روسای دانشگاههای علوم پزشکی  و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در استان فارس از آمادگی جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا و کمک جهت مدیریت این شرایط را اعلام کردند.


متن این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ماه‌های اول و در اوایل کار، نیروهای مسلح به جد وارد شدند، چه ارتش، چه سپاه و کارهای مهمّی انجام دادند، بسیج حضور خیلی خوب و قوی‌ای داشت. به نظر من الان هم بایستی در این زمینه اگرچه الان هم مشغولند، کارهایی انجام میدهند، اما بایستی هر چه میتوانند توانشان را در این مسئله مصرف کنند، به کمک مردم بیایند.
((بخشی از پیام تلویزیونی رهبر انقلاب درتاریخ ۱۴۰۰/۵/۲۰))
________

 روسای محترم دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، فسا، جهرم، گراش و لارستان

سلام علیکم، با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام؛ همانطور که مستحضرید، رسالت گروه های جهادی، خدمت بی منت به هموطنان عزیزمان در سراسر جغرافیای ایران اسلامیست و آحاد جهادگران کشورمان خصوصا جهادگران استان فارس افتخار خادمی مردم عزیز را طی یک و نیم سال اخیر در مقابله و مبارزه با ویروس منحوس کرونا داشته اند. حضور بیش از ۲۵۰۰ نفر از جهادگران در طرح شهید سلیمانی در تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی با پایش افراد از درب منازل و شناسایی بیماران ناقل کرونا و کمک به درمان این عزیزان، همیاری و خدمت بیش از ۶۵۰ نفر از جهادگران در خط مقدم مبارزه با کرونا دوشادوش کادر درمان خدوم و فداکار در بیمارستان های سطح استان فارس در قالب طرح "همیار بیمار"؛ و فعالیت بیش از ۲۵۰ نفر از طلاب جهادی و جهادگران خواهر و برادر در تغسیل و تدفین اموات کرونایی، تنها گوشه ای از زحمات شبانه روزی جهادگران عزیز را نشان میدهد.

هم اکنون نیز گروه های جهادی در جای جای استان پهناور فارس مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی و خانواده های ایشان در عرصه های مختلف مانند اهدای بسته های معیشتی، تهیه ملزومات بیماران و سالمندان، کمک به کادر زحمت کش درمانی و کمک های مالی و معنوی به اصناف آسیب دیده از کرونا و... می باشند.

اینک با صدور فرمان مجدد رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مبنی بر شدت بخشیدن به این امور و ریشه کنی سریعتر این ویروس منحوس از سطح جامعه؛ مجمع جهادگران استان فارس به نمایندگی از ۳۶۰۰ گروه جهادی در سطح استان، اعلام می دارد؛ در ادامه روند امورات گذشته؛ آمادگی کامل دارند تا همسو با تصمیمات سازنده و موثر ستاد استانی مقابله با کرونا و در هماهنگی کامل با مجموعه های پزشکی و درمانی، با تمام قوا در میدان عمل وارد شده و به پیشگیری، کنترل و ریشه کنی این بیماری منحوس کمک نمایند.

امید است ان شاءالله؛ با اتفاق نظر، همدلی، هماهنگی، هم افزایی و البته اقدام عملی و میدانی همه مسئولین دولتی، نهادهای حمایتی، کمک و نقش آفرینی تشکل های مردمی، خیرین و گروههای جهادی کمی از مسائل، مشکلات و آلام خانواده های درگیر با این بیماری و آسیب دیدگان ناشی از کرونا مرتفع و التیام یابد.

و السّلام علی مَن يَخدِمُ الحقَّ لذاتِ الحق
مجمع جهادگران استان فارس
۲۱مرداد۱۴۰۰

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان