کد خبر: ۱۴۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
حسین‌زاده:

شوراهای شهر و روستا مرجع مشورتی هستند

نماینده مردم لارستان در مجلس با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا مرجع مشورتی هستند،گفت:مردم منطقه از محرومیت‌های بسیاری رنج می‌برند.
 به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،حسین حسین زاده، نماینده مردم لارستان و خنج و گراش درباره وضعیت مراجعات مردمی در بحران بیماری کرونا،گفت:متاسفانه در یک سال و نیم گذشته و پس از انتخاب به نمایندگی مجلس از سوی مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق به برگزاری دیدارهای عمومی و پاسخ به سوالات و درخواست‌های مردم عزیز به شکل گسترده نشدم.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما تلاش کردم در این مدت به صورت محدود و تا حد ممکن دیدارهای متعددی با مردم و مسئولان داشته باشم و به بیشتر روستاها و شهرهای منطقه سفر کنم. برنامه زمانی مجلس در طول هر ماه، سه هفته حضور در جلسات علنی و کمیسیون‌ها و یک هفته حضور در حوزه انتخابیه است و از همین رو بنده علاوه بر آن یک هفته و تعطیلات تابستانی، آخر هر هفته در منطقه و استان بوده‌ام.

بیشتر بخوانید:

 حسین زاده در خصوص گزارش پیگیری ها افزود: مردم منطقه از محرومیت‌های بسیاری رنج می‌برند و رفع این محرومیت‌ها نیازمند تلاش شبانه‌روزی است و این در حالی که  بنده به همراه همکارانم در دفاتر شهرستان‌ها و بخش‌ها تمام تلاش خودمان را انجام دادیم تا در این وضعیت که کشور با کسری بودجه و سوءمدیریت مواجه بوده است، پیگیر امور مردم باشیم. در برخی زمینه‌ها موفق شدیم که اخبار آن به اطلاع مردم رسید، برخی امور نیز همچنان در حال پیگیری است و امیدواریم به نتیجه برسد. در برخی پیگیرها هم به دلایلی به موفقیت نرسیدیم که از محضر مردم شریف و عزیز حوزه انتخابیه عذرخواهی می‌کنیم. گزارش تمام پیگیری‌ها خدمت مردم منتشر خواهد شد.

 حسین زاده در خصوص مشاور خود یادآورشد :انتخابات فصل جدیدی را در کشور رقم زد و ان‌شاالله با استقرار دولت جدید و آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا، به تدریج شاهد تغییر در زندگی مردم خواهیم بود. مرجع مشورتی بنده منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهرها و روستاها خواهد بود و در سال دوم نمایندگی به صورت رسمی مشاور ندارم. اما از تمامی بزرگان، نخبگان، جوانان و... درخواست یاری و مشورت دارم.

 نماینده مردم لارستان در مجلس تصریح کرد: جنوب فارس نیازمند توسعه متوازن است. محرومیت و تبعیض دو عاملی بوده که منطقه را در رشد شاخص‌های پیشرفت و توسعه عقب نگه داشته است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه بنده ملی کردن منطقه است و این امر جز با رفع محرومیت‌ها و نیازمندی‌ها و گام نهادن در مسیر توسعه متوازن و سربلند کردن منطقه در کشور محقق نخواهد شد. امیدوار به تغییر وضع موجود هستیم و برای اینکه وضعیت را به نفع مردم تغییر بدهیم باید شبانه‌روز و دست در دست یکدیگر تلاش کنیم.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان