کد خبر: ۱۴۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
کلانتری خبرداد:

آغاز تمرینات تیم فوتبال فجر سپاسی از اول شهریورماه

تمرینات تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز برای حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم از اول شهریور ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: ابتدا قرار بود لیگ برتر از هفتم مهرماه آغاز شود اما این زمان هم تغییر کرد و به ۲۰ مهرماه موکول شده است.

 کلانتری در ادامه تصریح کرد: با توجه به تاریخ جدید این فرصت برای تیم ها به وجود می آید که هم خوب برنامه ریزی و هم خوب بدنسازی کنند. برنامه برای لیگ برتر را امروز در اختیار باشگاه قرار می دهم تا بر اساس آن با بازیکنان مورد نظر مذاکره کنند و بتوانیم در موعد تعیین شده تمرینات را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید:

سرمربی تیم فجر ضمن اشاره به حمایت فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: همه فکر ما این است که تیمی قوی برای لیگ برتر بسته شود زیرا هشت سال دور بودیم و نباید فرصت ها را از دست بدهیم. باشگاه فجر باید طوری برنامه ریزی کند که در یک پروسه پنج ساله بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد و این امر با حمایت فرمانده سپاه فارس و دست اندرکاران باشگاه شدنی است.

وی بیان داشت: در کارنامه تیم فجرشهید سپاسی حضور در لیگ قهرمانان آسیا دیده می شود و باید دوباره با برنامه ریزی اساسی تاریخ را تکرار کنیم.

رقابت های دوره بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور با نام جام خلیج فارس با شرکت ۱۶  تیم پس از چند بار تغییردر شروع آن قرار است از بیستم مهرماه آغاز شود، اگر بازهم تاریخ تغییر نکند.

تیم های سایپا تهران و ماشین سازی تبریز از لیگ برتر دوره بیستم سقوط کردند و تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و هوادار تهران جایگزین آنها شدند.


انتهای پیام/ع/ح
نظرات بینندگان