کد خبر: ۱۴۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

محصول دانشگاه ها، دانشجوی متعهد همراه با تخصص باشد

یوسفی گفت: محصول دانشگاه ها باید دانشجوی انقلابی، متعهد، متخصص و مثبت باشد که در این زمینه همت والای مسئولان دانشگاهی، اساتید، والدین دانشجو و دانشجویان را می طلبد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با تاکید بر مواجهه تخصصی دانشجویان با مسائل اساسی کشور اظهار داشت: محصول دانشگاه ها باید دانشجوی انقلابی، متعهد، متخصص و مثبت باشد که در این زمینه همت والای مسئولان دانشگاهی، اساتید، والدین دانشجو و دانشجویان را می طلبد.

وی یکی از الزامات تأثیرگذاری تشکل ها را جذب بدنه دانشجویی برشمرد و افزود: باید  مطابق با سلیقه مخاطب برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.
 

بیشتر بخوانید:

امام حسین(ع) و یزید زمان خود را بشناسیم

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به رسالت های دانشجو، بر توجه به دین، روحیه انقلابی و بیزاری از وابستگی توسط دانشجویان تاکید و تصریح کرد: دانشگاه ها به صورت عملی به علم اهمیت دهند. 

یوسفی در ادامه به اهمیت کار فرهنگی در دانشگاه ها و ویژگی های دانشگاه اسلامی اشاره و اضافه کرد: پیشرفت و نوآفرینی در علم نیز موجب احساس عزت و اعتماد به نفس می شود. 

در این نشست که به صورت محدود و بارعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین باحضور محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس برگزار شد، امیرحسین هاشمی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز معرفی و از زحمات سیدعلیرضا معزی مسئول پیشین این تشکل تجلیل شد.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان