کد خبر: ۱۴۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

قرارگاه عملیاتی کرونا در جمعیت هلال احمر استان فارس تشکیل شد

جمعیت هلال احمر استان فارس در پیگیری فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمعیت هلال احمر، قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا را در سطح استانی تشکیل داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، صبح روز یکشنبه 23 مرداد ماه جمعیت فارس قرارگاه عملیاتی کرونا را در ستاد استانی و با حضور شورای معاونین این جمعیت برگزار نمود.

جانشین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس در این نشست اضطراری بر بهره گیری از تمام توان و ظرفیت این جمعیت در پاسخگویی به نیازهای مردم برای مهار موج جدید همه گیری کرونا تاکید کرد.

سید محمدرضا افضلی در ادامه بیان کرد: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم، معاونت جوانان نظارت بیشتری بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مراسم مذهبی داشته باشد و محتواهای آموزشی و بروشورهای پیشگیری از کرونا در تمامی مکان‌های عمومی استان و فضای مجازی منتشر شود.جمعیت هلال احمر فارس از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره تلاش کرده است تا در این راستا ضمن ایفای مسئولیت های اجتماعی خود از تمام ظرفیت های موجود در زمینه مقابله با این پدیده و همکاری با سایر دستگاه های ذیربط استفاده نماید.

بیشتر بخوانید:


وی بر تداوم همکاری جمعیت هلال احمر فارس با دانشگاه علوم پزشکی در راستای مقابله با کرونا تاکید و اذعان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان فارس کلیه ظرفیت‌های فیزیکی، پرسنلی همچنین اعضای جوانان ، امدادگران و داوطلبانی که توانایی و تخصص لازم جهت ارائه خدمات  پیشگیرانه به عموم مردم و خدمات درمانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا را دارند، فراخوان کرده تا در صورت نیاز دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

افضلی در پایان گفت: طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی در مراسم مذهبی و عزاداری ها و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، از برنامه های جمعیت فارس در این راستا می باشد.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: شیرازه ، هلال احمر ، کرونا
نظرات بینندگان