کد خبر: ۱۴۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

مدال آوران المپیک توکیو تجلیل شدند

با حضور استاندار فارس و جمعی از مسئولان استانی، مراسم تجلیل از محمد رضا ومحمدعلی گرایی برگزار شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در مراسم تجلیل از برادران گرایی مدال اوران المپیک توکیو در رشته کشتی فرنگی، با ابراز خرسندی از حضور مدال آوران استان فارس در این رشته ورزشی گفت: این پیروزی مقدمه بقیه پیروزی ها در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و ورزشی است و در حقیقت برادران گرایی پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به احتزاز در آورده اند.

وی با تقدیر از تلاش ها و فعالیت همه دست اندرکاران اجرایی در کسب این مقام ارزنده، بیان کرد: برادران گرایی با کسب این مدال ها خود را فرزند ایران می‌دانند و به همین دلیل آنها حائز مدال ورزشی و اخلاقی شده اند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به نتایج ارزنده اجتماعی و فرهنگی این مقام در کشور افزود: موجی از نشاط و امید از جمله نتایج این افتخار آفرینی است و این اتفاق بی نظیر برای جامعه ای سالم و قوی و توسعه یافته ضروری است.

استاندار فارس حل نیاز مسکن و اشتغال برادران گرایی را از جمله اهداف کاری برای مسولان متولی عنوان کرد و گفت: در سال های اخیر زیر ساخت های مناسبی در بخش ورزشی استان ایجاد شده که خوشبختانه نتایج مسرت بخشی به دنبال داشته است.

رحیمی با ابراز امیدواری نسبت به ادامه کسب مدال های ورزشی توسط ورزشکاران فارس افزود: در سایه همدلی و وفاق در جامعه ورزش شکوفاتر خواهد شد.

گفتنی از این مراسم با تجلیل از محمد رضا و محمد علی گرایی و همچنین مربی بدنسازی تیم کاراته در مسابقات توکیو پایان یافت.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان