کد خبر: ۱۴۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
فرماندار ممسنی درگفتگو با شیرازه خبر داد:

آتش به جان جنگل های ممسنی افتاد/ حریق همچنان ادامه دارد

ایوبی از آتش سوزی گسترده در منطقه دره مارو و گوسنگان از روز گذشته خبر داد و گفت:حریق روز گذشته 25 مرداد حوالی ساعت 12 ظهر در بخشی از مناطق کوهستانی پیرامون تعدادی از روستاهای این شهرستان رخ داد و با تلاش نیروهای مردمی عصر دیروزتقریبا مهار شد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، داوود ایوبی فرماندار ممسنی در گفتگو با خبر نگار این رسانه از آتش سوزی گسترده در منطقه دره مارو و گوسنگان از روز گذشته خبر داد و گفت:حریق روز گذشته 25 مرداد حوالی ساعت 12 ظهر در بخشی از مناطق کوهستانی پیرامون تعدادی از روستاهای این شهرستان رخ داد و با تلاش نیروهای مردمی عصر دیروزتقریبا مهار شد.

وی ادامه داد: اما با وزش باد شدید آتش مجدد شعله ور شد و در سطح گسترده پیش روی کرد به گونه ای که تا امروز و این لحظه ( ساعت 11 صبح) هنوز آتش مهار نشده است و علی رغم حضور یک بالگرد برای اطفا حریق، همچنان نیروهای امدادی،مردمی و حفاظت منابع طبیعی در حال تلاش برای خاموش کردن آتش هستند.

فرماندار ممسنی با بیان اینکه از همان لحظات ابتدایی نیروهای ما در منطقه مستقر شدند، اظهار کرد:آتش همچنان شعله‌ور است و مجدد درخواست بالگرد از مرکز استان شده است.



بیشتر بخوانید:

 به گفته ایوبی اگر چه علت این آتش سوزی هنوز مشخص نشده است، اما هر ساله و در فصول بهار وتابستان با حضور دامداران در مراتع و جنگلها برایچرای دامهای خود، تعداد آتش سوزی ها افزایش میابد چرا که برخی از این افراد با بی احتیاطی موجب بروز چنین حوادثی می شوند.

لازم به ذکر است که بنا به گفته ایوبی میزان خسارت و مساحتی که طعمه حریق شده هنوز مشخص نیست.

 انتهای پیام/س


نظرات بینندگان