کد خبر: ۱۴۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
معاون عملیات پلیس امنیت خبر داد؛

جزئیات تازه از انهدام باند فروش واکسن تقلبی کرونا در کرج/ "هر دوز تا ۲۰میلیون تومان فروش رفت"

معاون عملیات پلیس امنیت با اشاره دریافت مبلغ کلان بابت تزریق واکسن تقلبی کرونا از شهروندان تهرانی گفت: باند فروش واکسن تقلبی کرونا به حدود ۳۰۰۰ نفر واکسن تقلبی کرونا با مبالغ کلان فروخته است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سرهنگ سعید راستی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات جدید از تخلفات باند اعضای فروش واکسن تقلبی در کرج ، اظهار داشت: اعضای این باند ۴نفر هستند که به اتهام فروش واکسن تقلبی کرونا در استان البرز بازداشت شدند.

وی افزود: پوکه و شیشه واکسن‌های استفاده شد در یکی از بیمارستان‌های کرج توسط این افراد پر شده و به مردم به عنوان واکسن کرونا فروخته شده است.
 
معاون عملیات پلیس امنیت با بیان اینکه شیشه واکسن‌های مورد استفاده باید معدوم سازی شود، تصریح کرد: نیروی خدماتی بیمارستان پوکه‌های استفاده شده را برای پرکردن واکسن تقلبی به بیرون از بیمارستان منتقل کرده است.
 
سرهنگ راستی با بیان اینکه هر پوکه پر شده تقلبی به میزان ۱۳ میلیون تومان به دست افراد فروشنده بعدی داده شده است، ادامه داد:  هر شیشه از این واکسن تقلبی برای تزریق به ۱۰ نفر مورد استفاده قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه بر اساس آمارهای موجود در دست پلیس تاکنون ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ نفر افرادی هستند که در تهران از این واکسن‌های تقلبی استفاده کرده اند، عنوان کرد: با صحبتی که با برخی از دریافت کنندگان واکسن شده مردم مبالغی از ۷ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان برای یک دوز  این واکسن پرداخت کرده‌اند.
 
انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان