کد خبر: ۱۴۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:

آزادگان مظهر استقامت، صبر و آزادگی هستند

حجت الاسلام محمدی پور گفت: آزادگان با تحمل رنج و سختی های دوران اسارت، کار بزرگ و ارزشمندی انجام دادند آن چنان که می توانیم از آن ها به عنوان مظهر صبر، استقامت و آزادگی یاد کنیم.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد محمدی پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافرازی است که پس از تحمل سال ها شکنجه و دوری از عزیزان به میهن اسلامی بازگشتند.

حجت الاسلام محمدی پور اظهار داشت: آزادگان میراث داران خون شهدا و یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس هستند که کوله باری از خاطرات سال های درد و فراق را به همراه دارند پس بی شک این عزیزان اسوه و مظهر صبر، استقامت و آزادگی هستند.

این مقام مسئول معتقد است که آزادگان در راه عهد و پيماني که با خدا بسته بودند، ثابت قدم ایستادند و مقاومت کردند و در این راه، سال ها رنج فراق و دوری از میهن و خانواده را تحمل کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بیان کرد: آزادگان برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی فداکاری بزرگی انجام دادند و بسیاری از این عزیزان بهترین سال های جوانی خود را در اردوگاه های رژیم بعثی عراق گذراندند و این ایثار بزرگ با هیچ چیز مادی قابل جبران نیست پس آن ها قطعاً بهترین پاداش را از طرف خداوند متعال دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان