کد خبر: ۱۴۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۰

نمایندگان فارس برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را بررسی کردند

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: این مجمع متشکل از ۱۸ نماینده، در روز‌های اخیر، ۶ جلسه با برخی از وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم برگزار کردند و به بررسی برنامه‌های آن‌ها برای توسعه کشور پرداختند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، علیرضا پاک‌فطرت رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت:وزیران پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو،  علوم، تحقیقات و فناوری،  دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی و جهاد کشاورزی در جمع نمایندگان مردم استان فارس در مجلس به تبیین برنامه‌های خود برای تصدی وزارت پرداختند.

وی در ادامه افزود: در این جلسات، نمایندگان به نقطه نظرات خود در مورد مسائل استان و حوزه انتخابیه خود پرداختند و برای حل مشکلات فارس راه‌حل‌هایی به وزیران پیشنهادی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید:

پاک فطرت همچنین ادامه داد: در نهایت نیز وزیران قول دادند که با تعامل با نمایندگان در حد توان، مشکلات فارس را پیگیری و حل و فصل کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان درمجلس شورای اسلامی گفت: این مجمع جلسه‌ای ویژه با وزیران پیشنهادی اهل استان فارس (رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، احمد وحیدی شاهچراغی وزیر پیشنهادی کشور و جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت) برگزار کرد.

وی در پایان بیان کرد: در این جلسه‌ صمیمی، مقرر شد نمایندگان در صحن علنی با حضور فعال خود، بتوانند رأی اعتماد بالایی در مجلس شورای اسلامی برای این سه وزیر پیشنهادی اخذ کنند.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان