کد خبر: ۱۴۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
فرماندار ممسنی:

آتش در ارتفاعات شهرستان ممسنی دوباره شعله‌ور شد

ایوبی گفت: آتشی که از دوشنبه ۲۵ مرداد به جان طبیعت این شهرستان افتاده بود همچنان بعد از چندبار مهار شدن، مجددا شعله‌ور شده است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، داوود ایوبی فرماندار ممسنی گفت: این آتش از حوالی ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۰ به دلیل سهل انگاری ۴ نفر فرد معتاد به پا شد و به جان طبیعت بکر شهرستان ممسنی افتاد.

وی همچنین ادامه داد: این آتش برای بار دوم شامگاه سه شنبه ۲۶ مردادماه مهار شد و اما مجددا چهارشنبه ۲۷ مردادماه حوالی ساعت ۱۵ در بخشی از این منطقه مجددا شعله‌های آتش بالا گرفت و دوباره نیرو‌های امدادی و مردمی مجهز به وسایل مورد نیاز و آب برای کنترل اوضاع توسط بالگرد به محل اعزام شدند.

ایوبی با بیان اینکه تمام عوامل مدیریتی نیز در منطقه مستقر و در حال رصد مستمر شرایط هستند، گفت: بعد از بروز این آتش سوزی نیرو‌های امدادی و دوستداران طبیعت برای بار اول حوالی ساعت ۱۹ دوشنبه ۲۵ مردادماه موفق به کنترل آتش شدند، اما متاسفانه وزش باد شدید آتش را مجددا به جان طبیعت منطقه انداخت.

فرماندار شهرستان ممسنی با بیان اینکه عاملان این آتش سوزی به دستگاه قضا معرفی شدند، اضافه کرد: آتش همچنان در مناطق جنگلی و مرتعی کوه کنارک و روستای دره مارو این شهرستان ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: شیرازه ، ممسنی ، حریق
نظرات بینندگان