کد خبر: ۱۴۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
به علت تعطیلات کرونایی؛

نماز جمعه این هفته در شیراز برگزار نمی‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس گفت: با توجه به اعلام تعطیلی سراسری اصناف و ادارات مختلف از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم نماز جمعه این هفته سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار نمی‌‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت‌الاسلام حاجی پور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام عاشورای حسینی،گفت: باتوجه به تعطیلی عمومی این ایام و شرایط نامناسب کرونایی نماز جمعه شهر شیراز این هفته ۲۹ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار نمی‌شود.

وی در این خصوص فزود: در سایر شهر‌های استان نیز در صورت امکان اقامه نماز جمعه در فضای باز یا سالن‌های بزرگ و دارای سقف مرتفع و با جمعیت محدود و زمان محدود با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی قابل برگزاری است.

بیشتر بخوانید:

حاجی پور با بیان اینکه نمازگزاران حتما ماسک و مهر شخصی در مکان های اقامه نماز به همراه داشته باشند، تصریح کرد: افرادی که کوچکترین علائمی از سرماخوردگی یا کرونا دارند، برای حفظ سلامتی خود و دیگران از آمدن به محل برگزاری نماز جمعه خودداری کنند.

ستاد نماز جمعه فارس از عموم مردم مومن و خداجوی استان خواست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک، مراقب سلامت خود و اطرافیان باشند.

طبق اعلام ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، ۳۲ شهرستان استان فارس با وضعیت قرمز و چهار شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: شیرازه ، نماز جمعه ، کرونا
نظرات بینندگان