کد خبر: ۱۴۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۰

فراخوان گروه‌های جهادی فارس برای کمک به کادر درمان

مدیر درمان بسیج جامعه پزشکی فارس از فراخوان مجدد گروه‌های جهادی استان برای واکسیناسیون، درمانگاه‌ها و مراکز دیگر خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مجتبی صفری  مدیر درمان بسیج جامعه پزشکی فارس با بیان اینکه در حال فراخوان مجدد از گروه‌های جهادی برای واکسیناسیون، درمانگاه‌ها و مراکز دیگر که نیروی داوطلب نیاز دارند هستیم، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر به‌کارگیری همه توان نیرو‌ها همزمان شد، کار را تسریع کردیم.

وی با بیان اینکه این فرخوان به صورت استانی است، تاکید کرد: از همه نقاط استان متقاضیان و گروه‌های جهادی می‌توانند ثبت‌نام کرده و با بیان نوع خدمتی که می‌توانند ارائه دهند و منطقه خدمتی، به کانون بسیج چامعه پزشکی در همان شهرستان معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

مدیر درمان بسیج جامعه پزشکی فارس با تأکید بر اینکه هر فردی با هر تخصصی و یا حتی بدون تخصص و برای خدمت می‌تواند در این فراخوان شرکت کند، ادامه داد: حتی نیرو برای همراه بیمار هم نیاز است که می‌توانیم از نیرو‌های جهادی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون گروه‌های جهادی مستقل، بسیج محلات و دانشجویی با عناوین مختلف در حال فعالیت در مراکز درمانی هستند، ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی استان فارس هم با ۱۴ گروه جهادی، به صورت پراکنده در سطح استان و بسته به نیاز مراکز در حال ارائه خدمت هستند.

صفری گفت: علاقه‌مندان به خدمت‌رسانی به بیماران و کادر درمان، و جهت کمک به هموطنان، کنترل و پیشگیری از کرونا، با توجه به تخصص خود، از طریق لینک http://sbjpfars.sums.ac.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان