کد خبر: ۱۴۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

افزایش ابر و رگبار باران در نواحی جنوبی فارس

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: طی ۵ روزآینده ناپایداری‌ها‌یی به شکل افزایش موقتی ابر، وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در برخی نقاط به خصوص نواحی جنوبی و شرق استان پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهرداد قطره سامانی مدیرکل هواشناسی فارس در خصوص وضعیت جوی استان فارس، گفت: برای امروز شنبه  ۳۰ مردادماه آسمان استان صاف، در بعد از ظهر وزش باد و افزایش موقتی ابر و در برخی نقاط نیمه جنوبی و جنوب شرق با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و ضعیف همراه است.

وی افزود: برای فردا یکشنبه ۳۱ مردادماه نیز آسمان صاف و در بعد از ظهر وزش باد و افزایش موقتی ابر همچنین در نیمه شرقی و در برخی نقاط نیمه جنوبی احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌شود.

به گفته قطره سامانی، تا پنج روز آینده ناپایداری‌ها‌یی به شکل افزایش موقتی ابر، وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در برخی نقاط به خصوص نواحی جنوبی و شرق استان در بعد از ظهر‌ها پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: کمینه دمای امروز استان صفاشهر با ۱۳ درجه بالای صفر، بـــیـشـیــنــه دمـای دیــروز اســتــان لامرد با ۴۴ درجه بالای صفر و کمینه دمــای امــروز شــیــراز ۲۲ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان