کد خبر: ۱۴۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۷ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

تاکید استاندار فارس بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی شیراز

استاندار فارس بر پیگیری برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی با پیشرفت ۸۰ درصد به بالا و تسریع در جمع آوری کارگاه‌های عمرانی و تسهیل در ترافیک شهری و حمل و نقل تاکید کرد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در دیدار با سرپرست شهرداری شیراز، قائم مقام شهردار و معاون شهرسازی و معماری، بر پیگیری برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی با پیشرفت ۸۰ درصد به بالا و تسریع در جمع آوری کارگاه‌های عمرانی و تسهیل در ترافیک شهری و حمل و نقل تاکید کرد.
وی با اشاره به اختصاص بوستان‌های شهرداری، فرهنگسرا‌ها و مکان‌های ورزشی برای همکاری با هیات‌های مذهبی در ایام محرم با رعایت دستورالعمل‌ها، گفت: زنده نگه داشتن اهداف ازادگی سرور شهیدان به عنوان اسوه مسلمانان بر هیچ کس پوشیده نیست و باید در این راستا با رعایت زمان، مکان و ساعت برگزاری این هدف را به نحو احسنت انجام داد و در همه روز‌های سال به ویژه ایام محرم نسبت به ارائه خدمات با کیفیت در جمع آوری پسماند و پاکسازی معابر سطح شهر تلاش مضاعف کرد.

محمد علی راضی سرپرست شهرداری شیراز در دیدار با عنایت الله رحیمی، به عملکرد شهرداری شیراز  در خصوص بخشنامه ستاد مقابله با کرونا اشاره و موارد همکاری را اعلام کرد.

راضی ضمن ارائه گزارشی اجمالی از وضعیت شهرداری شیراز و تلاش جهت ارائه خدمات شبانه روزی حتی در زمان تعطیلی همه ادارات بنا به ماهیت شهرداری ها،   به آمادگی و آماده باش نیرو‌ها در مواقع بحران و بارندگی احتمالی اشاره کرد.

وی در پایان افزود: با توجه به نزدیکی ایام مهرماه در صورت تصمیم گیری به بازگشایی مدارس، شهرداری شیراز آمادگی لازم را جهت همکاری دارد.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان