کد خبر: ۱۴۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

فعالیت ادارات از اول شهریورماه به روال عادی باز می‌گردد

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: متناسب با رنگ‌بندی کرونایی هر شهر دورکاری کارکنان دولت باید اعمال شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، عبدالرضا قاسم پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت کار ادارات سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی بانک‌ها و شهرداری‌ها از اول شهریور ماه به روابط سابق یعنی از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۴.۳۰ باز میگردد.

وی با بیان اینکه در دو ماه گذشته به علت مدیریت مصرف برق ساعت به ۷تا۱۳ تغییر کرده و پنج شنبه‌ها تعطیل اعلام شده بود، اظهار کرد: این شرایط از دوشنبه یکم شهریور ماه به روال سابق باز می‌گردد و پنج شنبه‌ها نیز کارکنان دولت باید در محل کار خود حاضر باشند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا همچنین عنوان کرد: متناسب با رنگ‌بندی کرونایی هر شهر دورکاری کارکنان دولت باید اعمال شود.

وی با بیان اینکه مدیران مکلف به رعایت اصول بهداشتی هستند، اظهار کرد: در شهر‌های قرمز ادارات و سازمان‌ها با ۳۰ درصد در شهر‌های نارنجی با ۵۰ درصد و در شهر‌های زرد با ۷۰ درصد ظرفیت باید فعالیت کنند.

قاسم پور بیان کرد: تعطیلات شش روزه نیز از یکشنبه سی و یکم مرداد ماه پایان می‌یابد و همه ادارات نهاد‌ها و سازمان‌ها، بانک‌ها و موسسات عمومی و غیر دولتی باید فعالیت و خدمات دهی را آغاز کنند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان