کد خبر: ۱۴۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

شهردار شیراز تا پایان هفته جاری معرفی خواهد شد

در پی جمع‌بندی یک لیست ۱۴ نفره برای تصدی شهردار شیراز که در جلسه قبل شورا اعلام شد، به گفته علی‌اکبر سلطانی سخنگوی شورای شهر شیراز، شوراییان این هفته جلسه علنی و جلسات کمیسیون‌ها را لغو کردند تا در جلسات داخلی با جدیت بر انتخاب شهردار تمرکز کنند.
 به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، در پی جمع‌بندی یک لیست ۱۴ نفره برای تصدی شهردار شیراز که در جلسه قبل شورا اعلام شد، به گفته علی‌اکبر سلطانی سخنگوی شورای شهر شیراز، شوراییان این هفته جلسه علنی و جلسات کمیسیون‌ها را لغو کردند تا در جلسات داخلی با جدیت بر انتخاب شهردار تمرکز کنند.

 سلطانی با اعلام این خبر گفت: بر اساس تصمیم هیئت رئیسه شورا، این هفته کلیه جلسات کمیسیون‌ها و صحن علنی لغو خواهد شد تا اعضا با ورود عملیاتی به بحث انتخاب شهردار، برنامه‌های گزینه‌های نهایی را مورد بررسی قرار داده و هر چه سریع‌تر به نتیجه برسند.

بیشتر بخوانید:


 
وی افزود: بر اساس ابلاغیه جدید مبنی‌بر انتخاب شهردار تهران به سایر کلانشهرهای با بیش از یک میلیون نفر جمعیت، که بر اساس تبصره یک ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری، اعلام شده است، احراز صلاحیت شغلی برای شهرداران این کلانشهرها منتفی است و شهردار به‌عنوان رجل سیاسی تلقی می‌شود؛ لذا بر این اساس ممکن است افراد دیکری نیز به لیست فعلی اضافه شوند.
 
سخنگوی شورای شهر شیراز ادامه داد: این تبصره شامل بررسی رشته و سوابق شغلی و داشتن ۹ سال سابقه مدیریتی بود که اکنون باطل شده است.

این عضو شورای اسلامی شیراز در ادامه اظهار کرد: بر این اساس این موضوع در جلسات شورا مطرح خواهد شد و با توجه به تغییر معیار اولیه احتمال تجدید نظر و اضافه شدن افراد دیگری در لیست وجود دارد.
 
سلطانی در پایان گفت: بر این اساس طی هفته جاری افرادی که برنامه‌های خود را ارائه کرده‌اند، از برنامه‌هایشان دفاع خواهند کرد و در نهایت گزینه نهایی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان