کد خبر: ۱۴۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
خطیب:

وزارت اطلاعات باید با عملکرد انقلابی برنامه تحولی خود را عملیاتی کند

وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات باید در تراز انقلاب اسلامی ظهور و بروز پیدا کند و تداوم یابد و با یک حرکت انقلابی و انقلابی ماندن صد در صد برنامه تحولی خود را عملیاتی کند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات صبح امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دفاع از برنامه‌های خود برای تصدی این وزارت‌خانه گفت: از همه عزیزان تقاضامندم تا در ادامه راه همواره با نکته سنجی، دقت، یاری، نقد و پیشنهاد بنده را مورد حمایت قرار دهند.

وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) تمام تلاش و زحمات خود را وقف امنیت این کشور کرده اند و با مصاف با دشمنان، توطئه ها، فتنه ها، گروهک های مسلح و مزدوران جاسوسی از جان خود مایه گذاشتند و آبرو و نفس و جان خود را تقدیم کرده‌اند.

خطیب با تشکر از آیت الله رئیسی بیان داشت: شرایط کشور و شرایط امنیتی منطقه و مقوله امنیت ملی یک منظومه در هم تنیده است و همواره در حال تغییر است. وزارت اطلاعات باید با تولید اطلاعات و دقت نظر در تامین مسائل امنیتی و هوشیاری در دیده‌بانی و مرزبانی همه جانبه ابعاد پیچیده و لایه‌های مختلف امنیتی را در مقیاس ملی، فراملی و منطقه‌ای و جهانی دنبال کند و لازمه این بایندگی؛ تحول و پویایی در تشکیلات پنهانی اطلاعتی را می‌طلبد.

وی ادامه داد: وزارت اطلاعات یک نهاد بیرون آمده از انقلاب اسلامی است بنابر این باید در تراز انقلاب اسلامی ظهور و بروز پیدا کند و تداوم یابد و با یک حرکت انقلابی و انقلابی ماندن صد در صد برنامه تحولی خود را عملیاتی کند. 

وزیر پیشنهادی اطلاعات تصریح کرد: با درایت، تیز بینی و هدایت‌‌های رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت و هوشمندی مردم انقلابی توطئه ها و فتنه ها خنثی گردیده و خنثی می‌گردد. نفوذ می‌تواند برای دشمن همچنان که تا کنون نشان داده زمینه امید باشد. 

خطیب خاطر نشان کرد: یکی از وظیفه‌های اصلی ما صیانت از مردم ایران و از صیانت از دارایی‌های این ملت است. یکی از وظایف بنده این است تشکیلات اطلاعاتی را انقلابی و اطلاعات را مردم پایه کنم. 

ادامه دارد ...

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان