کد خبر: ۱۴۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

پایان تعطیلات پایان کرونا نیست

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به چرخه‌های گسترده شیوع کرونا دلتا در استان، از مردم خواست با پایان تعطیلات کرونایی، بیش از گذشته از سلامت خود و اطرافیان مراقبت کنند.
به گزراش سرویس سلامت شیرازه، مهرزاد لطفی در سیصد و هشتاد و هفتمین نشست ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه با اشاره به تعطیلات روز‌های گذشته که برای کنترل شیوع کرونا در کشور و استان از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا ابلاغ شد، از مردم خواست با توجه به پایان این تعطیلات و بازگشایی تعدادی از مشاغل بر اساس رنگ بندی و اولویت‌های اعلام شده، رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی را یک اولویت جدی در شرایط کنونی شیوع کرونا دانست که با مشارکت عمومی و پرهیز از حضور در مکان‌های شلوغ مانند مراکز خرید، جدیت در استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی از دیگران ممکن می‌شود.

وی با اعلام مراجعه دو هزار و ۸۰۰ فرد بیمار یا دارای علائم کرونا به مراکز ۱۶ ساعته استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: با شرایط سختی در زمینه شیوع کروناویروس مواجه هستیم که پیش بینی می‌شود این روند در هفته آینده نیز ادامه یابد.

رییس دانشگاه همچنین با اشاره به برگزاری نشست روز گذشته ستاد ملی کرونا با حضور رییس جمهور و اعضای ستاد ملی کرونا، از طرح موضوع افزایش اختیارات استانی برای مقابله بهتر با شیوع بیماری کووید۱۹ با توجه به موج بیماری، در این نشست خبر داد.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: شیرازه ، کرونا ، تعطیلات
نظرات بینندگان