کد خبر: ۱۴۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه اقلید مطرح شد:

پاسداری فرهنگی ریشه دار در قیام سیدالشهدا(ع) است

سردار بوعلی با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ است که در عاشورا و قیام سیدالشهدا ریشه دارد، عنوان کرد: پاسداری وقت و زمان نمی شناسد، پاسداری به لباس نیست و تا جان در بدن پاسدار دین و انقلاب است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه اقلید با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، ایام محرم را تسلیت گفت و اظهار داشت: فرمانده در برابر تمام امورات مربوط به مردم مسوولیت نقش آفرینی دارد.


سردار بوعلی با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ است که در عاشورا و قیام سیدالشهدا ریشه دارد، عنوان کرد: پاسداری وقت و زمان نمی شناسد، پاسداری به لباس نیست و تا جان در بدن پاسدار دین و انقلاب است، در راستای دفاع از مملکت و مردم می کوشد. عهدی که ما بستیم، عهدی همیشگی است که با امام و دین بستیم.

بیشتر بخوانید:


فرمانده سپاه فجر در اشاره به اینکه پاسداری تمام شدنی نیست، یادآور شد: پاسدار نسبت به هیچ مسئله ای بی تفاوت نیست و بسیجیان همواره با نیت خیر و صادقانه در ابعاد مختلف محرومیت زدایی،  مقابله با کرونا، سازندگی، کمک های مومنانه و...نقش آفرینی می کنند.

سردار بوعلی در پایان صحبت های خویش تأکید کرد: فرمانده باید بداند که تمام کارهایش مبنتی بر دین باشد و به هیچ وجه نباید از ارزش های دینی فاصله بگیرد.

فرمانده پیشین سپاه اقلید نیز در این آیین که با حضور فرمانده سپاه فجر، مسوولان و میهمانان استانی و شهرستانی در سالن شهدای پاسدار اقلید برگزار شد، با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد، از همراهی و همکاری تمام افراد و ارگان ها و نهادهایی که طی فرماندهی و مسئولیت وی در راستای پیشبرد هرچه بهتر  اهداف سازمان همت داشتند، قدردانی کرد و حلالیت طلبید.

 مهدی صالحی عنوان داشت: هر کجا که پاسدار یا هر نیروی نظامی و انتظامی در کارش موفق بود، بخش زیادی از آن به همراهی و صبوری خانواده اش برمیگردد.


انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان