کد خبر: ۱۴۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

عامل توزیع غیرقانونی داروی کرونا در فسا دستگیر شد

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: یک کارمند متخلف علوم پزشکی شهرستان فسا به اتهام فروش خارج از شبکه داروهای کرونا با دستور قضایی و اقدام به موقع پلیس اطلاعات دستگیر شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، روابط‌ عمومی دادگستری کل استان فارس دوشنبه در مطلب ارسالی از قول حجت الاسلام سید کاظم موسوی افزود: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر توزیع و تزریق خارج از شبکه داروهای بیماران کرونایی در شهرستان فسا پلیس اطلاعات این شهرستان با هماهنگی مقامات قضایی ضمن بررسی موضوع احد از کارکنان مجموعه درمانی این شهرستان را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: پس از ورود به منزل وی تعداد ۲۸ دُز آمپول کمیاب رمدیسیور و همچنین ۹ هزار و ۲۳۹ عدد انواع دیگر دارو از وی کشف و ضبط کردند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تأکید بر اینکه تحقیقات برای شناسایی همدستان احتمالی متهم ادامه دارد گفت: متهم با خروج غیر مجاز داروهای حساس و کمیاب کرونایی از مجموعه درمانی و توزیع خارج از شبکه و تزریق غیر قانونی و دریافت مبالغ کلان زمینه ایجاد فشار به بیماران کرونایی در این مقطع حساس را فراهم کرده است که این امر مستوجب برخورد جدی و قاطع قضایی است. 

این مقام ارشد قضایی استان فارس ضمن تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر کادر درمان که در دوران مبارزه با این همه گیری، حماسه مثال زدنی را به منصه ظهور رساندند تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد تلاشهای شبانه روزی و مجاهدت های کادر درمان اعم از پزشکان و پرستاران در خدمت رسانی به مردم، توسط عده معدودی منفعت طلب که جان مردم را بازیچه مطامع خود قرار داده اند تحت تأثیر قرار گیرد.


انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان