کد خبر: ۱۴۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

آموزش های رایگان کارآفرینی در بقعه متبرکه سید تاج الدین غریب(ع)/ مشارکت ۱۵۵ نفر در طرح شمیم خدمت در شیراز

با اجرای طرح شمیم خدمت در بقعه متبرکه سید تاج الدین غریب(ع) آموزش های رایگان در جهت ایجاد اشتغال و کسب و کارهای خانگی ارائه می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت الاسلام خدابخش سجادی مدیر بقعه متبرکه سید تاج الدین غریب علیه السلام شیراز با اعلام این خبر گفت: طرح شمیم خدمت با هدف کارآفرینی و توانمندسازی خانواده ها جهت ایجاد اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد و معیشت آنها به همت مرکز اُفق بقعه متبرکه سید تاج الدین غریب(ع) در محله دروازه کازرون شیراز راه اندازی شده است.


 وی در ادامه افزود: در این طرح با هماهنگی مراکز فنی و حرفه ای و برخی از آموزشگاه های هنری دوره های آموزشی در زمینه ساخت زیورآلات دست ساز، نگین تراشی و همچنین خیاطی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته به فراگیران آموزش داده می شود.

مدیر حرم مطهر سید تاج الدین غریب(ع) با اشاره به اینکه بیش از 155 نفر جهت فراگیری و دریافت آموزشهای لازم در کلاس ها نام نویسی کرده اند، گفت: دوره ساخت زیورآلات دست ساز در روزهای سه شنبه و پنجشنبه برگزار می شود و این دوره شامل ۱۲۰ ساعت آموزشی است که در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور در طرح شمیم خدمت ارائه می شود. همچنین دوره نگین تراشی و گوهر تراشی نیز به صورت هفتگی است؛ ضمن آنکه دوره آموزشی خیاطی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته با همکاری اداره فنی و حرفه ای ویژه هنر آموزان و فراگیران در قالب 460 ساعت آموزشی ارائه می شود.

سجادی با بیان اینکه در طرح شمیم خدمت تمام تلاش خود را برای آموزش و توانمندسازی افراد جامعه  قرار داده ایم گفت: پس از پایان هر دوره آموزشی فراگیران به کمیته امداد به منظور دریافت تسهیلات خود اشتغالی معرفی می شوند و چنانچه شرایط لازم جهت دریافت وام را داشته باشند؛ می توانند با اخذ تسهیلات نسبت به ایجاد شغل و درآمد پایدار برای خود و خانواده اقدام کنند.

مدیر بقعه متبرکه سید تاج الدین غریب علیه السلام از متخصصان و کارشناسان خبره در زمینه های مختلف به منظور مشارکت در طرح شمیم خدمت و کمک به آموزش افراد جامعه دعوت کرد و افزود: علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این کلاسها به صورت حضوری به بقعه متبرکه مراجعه و یا از طریق لینک های https://chat.whatsapp.com/Hzo6Cf3dMswAvNEzZjB1Sg و https://chat.whatsapp.com/Dx39vTJEyPFHZozqxbZ7Bx در پیام رسان واتس اَپ با عضویت در این گروه های آموزشی نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان