کد خبر: ۱۴۹۵۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
اختصاصی «شیرازه»:

سید احسان اصنافی سکاندار شهرداری شیراز شد

با رای اکثریت اعضای شورای شهر، سید احسان اصنافی به عنوان شهردار کلان شهر شیراز انتخاب شد.
به گزارش  سرویس سیاسی شیرازه، پس از سه روز ارائه برنامه کاندیدا های تصدی شهرداری شیراز در صحن علنی شورای اسلامی شهر سومین حرم اهل البیت(ع)، امروز چهارشنبه ۳ شهریورماه با رای اکثریت اعضای شورای شهر، سید احسان اصنافی به عنوان شهردار کلان شهر شیراز انتخاب شد.

اصنافی متولد 1359 در شیراز، دارای مدرک کارشناسی راه و ساختمان از دانشگاه شیراز و کارشناسی ارشد عمران از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است و عضویت دوره چهارم شورای اسلامی شهر شیراز(عضو و دبیر هیئت رئیسه، عضو کمیسیون ها عمران،حمل و نقل، برنامه و بودجه،معماری و شهرسازی، عضو مجمع و ناظر هیئت مدیره سازمان ترافیک، عضو مجمع و ناظر هیئت مدیره سازمان فناوری اطلاعات، عضو کمسیون ماده 100 و عضو کمیسیون مشاغل مزاحم) را در کارنامه خود دارد.



گفتنی است شورای اسلامی شهر شیراز برای انتخاب شهرداری سومین حرم اهل البیت(ع) با راه اندازی سامانه ای برخط از مردم شهر راز خواست تا گزینه مناسب را معرفی کنند.

پس از پایان وقت معرفی گزینه مناسب از سوی مردم، بعد از پایش ها 22 نفر برای تصدی شهرداری شیراز انتخاب شدند بنابراین برای ارائه برنامه های این نفرات سه روز پیش بینی شد بدین نحو که با حضور در صحن علنی پاسخگوی سوالات اعضای شورا هم باشند.

بعد از انصراف چند داوطلب آقایان علی حسین رعیتی‌فرد و سید احسان اصنافی به مرحله نهایی رای گیری راه یافتند که اصنافی با کسب 8 رای سکاندار شهرداری شیراز شد. 


انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
0
خدا به فریاد مردم شیراز برسه!!!!