کد خبر: ۱۴۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰

سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس معرفی شد

مصطفی هاشمی، به‌عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب شد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیراه، مدیریت روابط کار این اداره کل با حکم محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب شد.

در متن حکم شریعتمداری خطاب به مصطفی هاشمی آمده است: نظر به تعهد و دانش مفید جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آورده شده که ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در راهبرد سیاست‌های معطوف به تثبیت فرآیند کسب و کار شناسایی و معرفی فرصت‌های اشتغال و آماده سازی افراد از طریق مهارت آموزی جهت ورود پایدار به بازار کار کشور دارای نقشی ممتاز است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: باتوجه به شرایط دشوار ناشی از تحریم و بیماری کرونا ضرورت دارد نسبت به حفظ امنیت شغلی کارگران، و صیانت از سرمایه‌های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران، توسعه کارآفرینی، حمایت از شرکت‌های تعاونی، توسعه حوزه‌های رفاه اجتماعی، تعمیق اصل سه جانبه گرایی و رعایت حقوق شهروندی و تعمیق فرهنگ کار اهتمام لازم به‌عمل آورید.

در پایان این حکم آورده شده: از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در انجام وظایف محوله مسالت می‌نمایم.

مصطفی هاشمی پیش از این مدیریت روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس، رییس بازرسی کار استان، سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سروستان و کارشناس بازرسی کار استان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ ح

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان