کد خبر: ۱۴۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰

برگزاری دومین دوره پویش مهر دانایی نذر کتاب

دومین دوره پویش "مهر دانایی نذر کتاب" با همت اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه(سلام الله علیها) شیراز و با همکاری معاونت فرهنگی هنری سپاه فجر استان فارس در شهریور و مهر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، وقف فرهنگی یک سنت دیرینه و با تاثیرات اساسی و حیاتی در ساختار تربیتی و فکری جوامع انسانی است و احیا و بازآفرینی نقش فرهنگ در عرصه‌ی تولید فکر و اندیشه در شرایط امروز کشور و حمایت‌های فرهنگی از جامعه نخبگانی و دانشگاهی در استان فارس، می‌تواند به رشد و تعالی اصحاب قلم و اندیشه و دانش‌آموزان و دانشجویان در این وضعیت اپیدمی فراگیری بیماری کرونا کمک شایانی نماید.

پویش مهر دانایی نذر کتاب با هدف جمع‌آوری کتاب‌های سالم و نو و هم‌چنین کتاب‌ها و مجلات فرسوده و بازیافتی، از درب منازل در سطح شیراز و نواحی ۳۶ گانه‌ استان فارس، تلاش دارد تا سنت حسنه نذر فرهنگی را از این طریق و با "اهداء کتاب به کتاب‌خانه‌های مناطق محروم استان"، "وقف در گردش کتب عمومی و تخصصی دانشگاهی" و "تهیه کتاب و نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان فارس"، احیاء نماید.

بیشتر بخوانید:



هم‌استانی‌ها و خیرین علاقه‌مند به شرکت در دومین دوره پویش نذر فرهنگی "مهر دانایی نذر کتاب" می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۷۷۳۸۹۸۱۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان