کد خبر: ۱۴۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰

ارزیابی ۶۴ دستگاه اجرایی استانی در جشنواره شهید رجایی فارس

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت: ۶۴ دستگاه اجرایی استانی در جشنواره شهید رجایی امسال براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی شده‌اند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس در آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی با بیان اینکه ۶۴ دستگاه اجرایی استانی در جشنواره امسال براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی شده‌اند، اظهار داشت: از این ۶۴ دستگاه در مجموع ۱۳ دستگاه در شاخص‌های عمومی و اختصاصی و اقدامات برجسته به عنوان برگزیدگان جشنواره معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار دستگاه‌های برتر شهرستانی نیز ارزیابی شدند البته در ۷ شهرستان جدید در این ارزیابی مشارکت داده نشدند و از بین ۲۹ فرمانداری سابق نیز ۲۷ فرمانداری مشارکت کردند، افزود: هر فرمانداری اجازه داشته که ۳ دستگاه برتر شهرستان را معرفی کند و در مجموع ۸۱ دستگاه برتر شهرستانی نیز برای نخستین بار در این جشنواره معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نوروزی در ادامه بیان کرد: انتخاب دستگاه‌های اجریی برتر بر عهده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و انتخاب کارمند، مدیر و فرماندار نمونه بر عهده معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس نیز در این جشنواره با بیان اینکه براساس شاخص‌هایی هم، چون وجدان کاری، انضباط اجتماعی، خلاقیت و نوآوری، تقویت روحیه کار گروهی، مشارکت در تصمیم گیری سازمانی و ... کارمندان نمونه فارس انتخاب شده‌اند، اظهار داشت: از حدود ۳ ماه قبل با مکاتبات انجام شده کارمندان نمونه‌ها دستگاهی به معرفی شدند و در نهایت از بین آن‌ها ۱۰ نفر به عنوان کارمند نمونه استان معرفی شدند.

عبدالرضا قاسم‌پور با بیان اینکه علاوه بر کارمندان نمونه از بین ۳۶ فرماندار فارس ۴ فرماندار برتر و از بین مدیران دستگاه‌های اجرایی ۴ مدیر برتر انتخاب شده‌اند، عنوان کرد: در مجموع در این جشنواره ۱۸ کارمند، فرماندار و مدیر نمونه استان فارس معرفی می‌شوند.

وی همچنین بیان کرد: در ارزیابی‌هایی که میان استانداری‌ها کشور انجام شده استانداری فارس حائز رتبه برتر و سطح عالی شده و استانداری فارس از ۲ هزار نمره، نمره بالای ۱۹۰۰ دریافت کرده که سطح عالی است.

در این آیین از ۱۸ مدیر برتر استانی، ۱۲ کارمند نمونه استانی و همچنین از هفت دستگاه برتر استانی در بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان