کد خبر: ۱۴۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

برخورد دو خودرو با یکدیگر چهار مصدوم بر جای گذاشت

برخورد دو دستگاه خودروی پژو و ام وی ام با یکدیگر در جاده شیراز بیضا چهار مصدوم بر جای گذاشت.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، به گفته روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شیراز، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز و اعلام وقوع تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر، بلافاصله ستادفرماندهی آتش نشانی شیراز، آتش نشانان ایستگاه 8 را ساعت 20:34 دقیقه شب گذشته به محل حادثه در جاده شیراز بیضا اعزام کرد.

بنا به اظهار آتش نشانان اعزامی، دو دستگاه خودرو سواری پژو و ام وی ام به علت نامعلوم با یکدیگر برخورد کردند که طی آن راننده و سر نشین خودرو سواری پژو 207(سه زن با میانگین سنی 30 سال) و راننده خودروی ام وی ام دچار جراحت و مصدومیت شده بودند.

آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی و قطع برق خودرو ها، از نشت بنزین خودرو ها جلوگیری کرده و ایمن سازی های لازم را انجام دادند.

در پی این حادثه راننده زن خودروی «ام وی ام» قبل از رسیدن تیم امداد و نجات از خودرو خارج شده و سرنشینان پژو در اتاقک خودرو محبوس بودند که تیم امداد و نجات سریعا بعد از ایمنی محل بوسیله ابزار مخصوص سرنشینان را از خودرو خارج کردند.

با توجه به این که علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در حال بررسی است، مصدومین هر دو خودرو سواری توسط آتش نشانان برای انجام مداوا تحویل عوامل اورژانس شدند و خودروها به کنار بزرگراه و محل امن انتقال یافتند.

 انتهای پیام/س
نظرات بینندگان