کد خبر: ۱۴۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
پارالمپیک توکیو؛

ملی‌پوش پارادو و میدانی: از رقابت هراسی ندارم

ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران با اشاره به رقابت سخت خود با بزرگان جهان در توکیو گفت: از رقابت هراسی ندارم و تنها به موفقیت فکر خواهم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، سید علی‌اصغر جوانمردی روز شنبه اظهار داشت: با کمک برنامه‌های فدراسیون، کمیته ملی پارالمپیک و مربیان در اردوهای آماده‌سازی حضور مستمر داشتم و به آمادگی مطلوب رسیدم. فرصت حضور در پارالمپیک بسیار ارزشمند است. البته این حضور اگر با موفقیت همراه باشد بدون شک لذت بیشتری دارد. به دنبال آن هستم تا بهترین عملکرد را از خود به‌جای بگذارم. برای کسب نتیجه به توکیو آمدم و هدفی غیر از این ندارم.

بیشتر بخوانید:

دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جارکارتا ادامه داد: موفقیت به‌راحتی امکان‌پذیر نیست بلکه در آوردگاه بزرگی مانند پارالمپیک باید برای آن جنگید. لازمه این کار آمادگی ذهنی و جسمی است. کادر فنی، فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک زحمت زیادی برای ما کشیدند و امیدوارم بتوانم با رسیدن به مدال، جبران کنیم.

جوانمردی گفت: کار راحتی برای رسیدن به توکیو ندارم بلکه بر اساس نظر کمیته ملی پارالمپیک باید ورزشکاران فارغ از سهمیه بتوانند حدنصاب لازم برای رسیدن به مدال در توکیو را به دست آوردند. این موجب شد تا تلاش‌ها بیشتر شود زیرا کم یا زیادشدن رکوردها موجب  خط خوردن یا قرار گرفتن نام یک ورزشکار در کاروان اعزامی ایران به توکیو بود.

شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک توکیو از روز سه‌شنبه دوم شهریورماه آغاز و تا چهاردهم این ماه ادامه دارد. کاروان فرهنگی ورزشی ایران به ۶۲ ورزشکار در این دور از بازی‌ها حاضر شده و سرپرستی این کاروان بر عهده هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان است. ۱۶ نفر از کاروان اعزامی ایران را ورزشکاران پارادوومیدانی تشکیل خواهند داد.


انتهای پیام/ع

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان