کد خبر: ۱۴۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
جانشین فرماندهی کل سپاه:

عاقبت بخیری و بهشت پاداش جهادگران عرصه سلامت است/ افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان فارس با حضور سردار فدوی

سردار فدوی گفت: تمام امکانات و ظرفیت های سپاه و بسیج کشور در راستای مقابله با بیماری کرونا و خدمت رسانی به مردم به میدان آمده اند.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان فارس با همکاری سپاه فجر و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در محل حسینیه ثارا... (علیه السلام) شیراز و با حضور سردار فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه افتتاح شد.


سردار فدوی در بازدید از این مرکز واکسیانسیون با بیان اینکه اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نتایج بسیار خوبی در راستای مقابله با بیماری کرونا در پی داشته است، گفت: این طرح که با همکاری بسیج و وزارت بهداشت از ابتدای شیوع این بیماری اجرایی شده همچنان تداوم داشته و در روزهای اخیر شاهد به اوج رسیدن فعالیت ها هستیم.

وی با بیان اینکه سپاه آماده گسترش و ایجاد مراکز واکسیناسیون در سطح کشور است، گفت: همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با سپاه و بسیج فارس و آغاز بکار این مرکز واکسیناسیون در شیراز نمونه ای درخشان از حضور جهادگران بسیجی در عرصه مقابله با بیماری کرونا و نجات جان مردم است.

جانشین فرماندهی کل سپاه خاطرنشان کرد: تمام امکانات و ظرفیت های سپاه و بسیج کشور در راستانی مقابله با بیماری کرونا و خدمت رسانی به مردم به میدان آمده اند.

سردار فدوری در دیدار با پزشکان و پرستاران بیمارستان مسلمین و بیمارستان شهید دستغیب شیراز با بیان اینکه عاقبت بخیری و بهشت پاداش جهادگران عرصه سلامت است، گفت: فداکاری و از جان گذشتگی کادر بهداشت و درمان در دوران این بیماری سخت برگ زرینی در کارنامه جامعه پزشکی و پرستاری کشور است.

جانشین فرماندهی کل سپاه افزود: برپایی بیمارستان پشتیبان شهید دستغیب در شیراز با حضور کادر بهداشت و درمان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی و نقش آفرینی درخشان این بیمارستان در راستای خدمات رسانی به بیماران کرونا یک الگوی موفق در سطح کشور و اقدامی درخور تجلیل است.

بنا بر این گزارش، سردار فدوی در سفر خود به استان فارس از مراکز بستری موقت بیماران کرونا در شیراز که با ظرفیت 200 تخت توسط سپاه فجر استان فارس برپا شده اند بازدید کرد.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان