کد خبر: ۱۴۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
اختصاصی شیرازه:

سید حسن نصرالله رهبر جنگ روانی و رسانه ای علیه رژیم صهیونیستی

الخنادق به نقل از شبکه خبری کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان جنگ سرد علیه رژیم صهیونیستی را مدیریت می‌کند و نبرد روانی شدیدی بین رسانه های اسرائیلی و جادوگر رسانه ای یعنی رهبر حزب الله سید حسن نصرالله ادامه دارد.
به گزارش سرویس بین الملل شیرازه،  الخنادق با انتشار خبری اعلام کرد: از روزهای نخست بعد از پایان جنگ 33 روزه 2006 و به اعتراف رسانه های صهیونیستی ، شهروندان اراضی اشغالی ، سید حسن نصرالله را اولین رهبر عربی میدانند که توانسته بعد از فوت جمال عبدالناصر، با قدرت بالا و با کلام نافذ خود بر روی افکار عمومی اسرائیلی ها اثر بگذارد.

آنها معتقدند سید حسن نصرالله با کلام و بیان خود یک جنگ روانی را مدیریت میکند که تأثیر آن از هر جنگ نظامی که حزب الله بر علیه اسرائیل داشته باشد ، بیشتر است . تا جاییکه که شهرک نشینان صهیونیست به سخنرانی هایش گوش داده و آن را بیشتر از گفته های رهبران و فرماندهان خود تصدیق میکنند و باور دارند . خصوصا پس از شکستها و ناکامی هایی که تجربه کرده اند.

در همین زمینه شبکه خبری صهیونیستی کان روز یکشنبه این مطلب را مطرح کرد که : " سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان جنگ سرد علیه رژیم صهیونیستی را مدیریت می‌کند."

این شبکه خبری در ادامه اشاره میکند: " نبرد روانی شدیدی بین رسانه های اسرائیلی و جادوگر رسانه ای یعنی رهبر حزب الله سید حسن نصرالله ادامه دارد."

شبکه عبری کان در توصیف این جنگ رسانه ای و روانی اینچنین اضافه کرد که : " یک جنگ پنهانی وجود دارد  که در زمان حاضر و در ماههای اخیر کمتر از آن نام برده شده ، این جنگ شامل بمب یا هواپیماهای جنگنده نیست اما در توئیتر جریان دارد و کسیکه این جنگ رسانه ای را بین حزب الله و اسرائیل مدیریت میکند سید حسن نصرالله است . "

" سید حسن نصرالله ، نامی است که در سالهای اخیر طنین انداز شده و سخنان و تمام کلماتی که از دهانش بیرون می آید موجب تحیر همگان است . "

انتهای پیام/ح
نویسنده :
مهر
نظرات بینندگان