کد خبر: ۱۴۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

وزیر محترم کشور ولایتمداری را در سخنرانی خلاصه نکنید/ جوانان را دریابید

آقای وزیر کشور آیا باز قرار است ولایت مداری را فقط در سخنرانی های خود صرف کنید یا در عمل هم در صدد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جوان گرایی در بدنه دولت هستید؟
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، امروز با گذشت ۴۰ و اندی سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مکرراً مقام معظم رهبری از جوان گرایی در بدنه دولت صحبت می کنند و ایشان علاج مشکلات کشور را وجود مدیران جوان انقلابی عنوان می کنند. 

سند مهم بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب منتشر شد، بر بکارگیری جوانان انقلابی در مدیریت های مختلف کشور تاکید زیادی دارد.

رهبر معظم انقلاب در اولین دیدار با دولت سیزدهم مجددا بر بکارگیری جوانان متخصص تاکید ویژه کردند. 

جناب آقای وزیر کشور شما در جلسه ای که حضرت آقا بر روی "بکارگیری جوانان" در مدیریت های مختلف کشور تاکید کردند، حضور داشته اید و با گوش های خودتان مطالب و منویات معظم له را شنید اما شنیده ها حاکی از آن است که تلاش خود را برای انتصاب افرادی با سن و سال بالا که سابقا مسئولیت های مختلف داشته اند و هر آنچه در چنته داشته اند، نشان داده اند؛ گذاشته اید. 

آقای وزیر کشور آیا باز قرار است ولایت مداری را فقط در سخنرانی های خود صرف کنید یا در عمل هم در صدد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب هستید؟ 

انتصاب جدید مدیران و مسئولان در استان پهناور فارس می تواند برای اثبات ولایت مداری عملی افراد در حوزه های مختلف، آزمون بزرگی باشد.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان