کد خبر: ۱۴۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

آغاز واکسیناسیون پرسنل پایگاه شکاری ترابری شهید دوران شیراز

فرمانده پایگاه شکاری ترابری شهید دوران شیراز گفت: در راستای مبارزه با بیماری کووید ۱۹ طرح سراسری واکسیناسیون پرسنل پایور پایگاه از امروز به مدت سه روز ادامه دارد.
به گزارش سلامت شیرازه، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد مسعود جعفری فرمانده پایگاه شکاری ترابری شهید دوران شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت:‌ باپشتیبانی سلسله مراتب فرماندهی، طرح واکسیناسیون عمومی پرسنل پایگاه  از امروز شروع شده و طی برنامه ریزی انجام شده تا سه روز آینده کل پرسنل دوز اول واکسن را دریافت می کنند.

فرمانده پایگاه شکاری ترابری شهید دوران در ادامه افزود: پرسنل نظامی تلاشگر پایگاه شهید دوران همچون دیگر نیروهای مسلح در بحران کرونا لحظه ای سنگر دفاع را رها نکرده و در عین خطر ماموریتهای محوله را انجام دادند. 

وی ضمن تشکر از زحمات کادر درمان و جهادگران سلامت گفت: با همت و کوشش ارگانهای ذیربط طرح واکسن عمومی خانواده ها نیز به سرعت انجام خواهد شد و کشور از این بحران عبور خواهد کرد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای بیماران از خانواده‌های کوی‌های سازمانی خواست تا انجام طرح واکسن صبور بوده و پروتکلهای بهداشتی را کاملا رعایت کنند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان